Original title:
Key Account Management v mezinárodní organizaci AIESEC
Translated title:
Key Account Management in the international organization AIESEC
Authors:
Sochor, Ondřej ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá třemi pohledy na téma Key Account Managementu (KAM). První část definuje péči o klíčové zákazníky z teoretického hlediska. Druhá kapitola vymezuje praktické fungování KAM v mezinárodní organizaci AIESEC včetně zpětné vazby ze strany klienta. Na závěr jsou nastíněny příležitosti pro zlepšení KAM ve smyslu soft dovedností Account Manažera.The thesis compounds three views on the Key Account Management (KAM). Firstly, KAM is defined from a theoretical perspective. Secondly, a practical example of KAM is described within the international organization AIESEC; including feedback from a client. Finally, there are suggestions in order to improve KAM in terms of soft skills of Account Managers.
Keywords:
AIESEC; key account management; soft skills; AIESEC; key account management; soft skills
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14406