Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in E.ON České republika, s.r.o.
Authors:
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (advisor) ; Multerer, Josef (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.The aim of my bachelor work is the characteristics of company, then I analyse individual parts of marketing mix -- product, price, place, promotion. At the end of my work I summarise knowledge and propose recommendations.
Keywords:
place; price; product; promotion; cena; distribuce; komunikační mix; marketingový mix; produkt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14308