Název: Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's
Překlad názvu: Psychological aspects of the promotion of McDonald's
Autoři: Jeřábková, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvantitativní výzkum; marketingová komunikace; marketingová strategie McDonald´s; psychologie v komuniačním mixu; marketing strategies of McDonald´s; promotion; psychology in promotion; quantitative research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14115

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10085


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet