Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti na trhu e-commerce
Blahová, Aneta ; Toboláková, Pavla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie kategorie móda ve vybrané internetové společnosti. Práce obsahuje situační analýzu makroprostředí a mikroprostředí firmy. Součástí je také marketingový výzkum zaměřený na současné zákazníky a jejich nákupní chování. Práce obsahuje rovněž návrhy změn uživatelského webového rozhraní a strategie marketingového mixu se zaměřením na komunikační stra-tegii společnosti. Výsledkem této práce jsou konkrétní návrhy a doporučení, které by ved-ly k dosažení strategických cílů společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.