Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19,721 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.68 vteřin. 


Návrh metodiky řízení a správy incidentů a problémů a jejího využití ve vybrané organizaci
Holub, Adam ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Novák, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá návrhem metodiky pro řízení a správ incidentů a problémů (issue), s využitím issue-trackingového nástroje. Cílem práce je takovou metodiku vytvořit a nasadit ji v konkrétní organizaci. Při vytváření Metodiky byly využity doporučené postupy získané ze zdrojových prací, a také autorovi praktické zkušenosti. V teoretické části páce jsou nejprve popsány přístupy, ze kterých vyvíjená Metodika vychází a přebírá některou jejich terminologii. Následně je vysvětleno, co to je issue-trackingový systém a je uveden přehled nejčastěji používaných issue-trackingových systé-mů. V praktické části je vytvářena samotná Metodika. Nejprve je popsána cílová skupina metodiky. Dále jsou definovány typy issue a role používané při práci s issue-trackingovým systémem. Následně je popsáno jak stanovit životní cyklus issue a jak pracovat s jeho atributy. Dále se práce věnuje reportování dat z issue-trackingového systému. Druhá kapitola praktické části práce se věnuje implementaci Metodiky do nástroje JIRA.

Past středního příjmu v Číně
Jarešová, Lucie ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Procházková Ilinitchi, Cristina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pasti středního příjmu a její aplikací na čínské prostředí. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá samotným pojmem "past středního příjmu" a definuje příčiny jejího vzniku. Druhá kapitola analyzuje současný stav čínské ekonomiky, dále vybrané problémy a trendy ekonomiky, které souvisejí v pastí středního příjmu. Třetí kapitola se snaží zodpovědět zda se čínská ekonomika v pasti středního příjmu nachází či ji unikne.

Urbanizace v Číně: udržitelnost čínských měst
Králíková, Petra ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Diplomová práce má za cíl charakterizovat vývojové trendy čínské urbanizace od vzniku Čínské lidové republiky dodnes, přístupy k ní a zhodnotit udržitelnost těchto trendů. Práce se skládá ze čtyř hlavních kapitol. První kapitola představuje vybrané urbanizační teorie: teorii stádií vývoje měst, diferenciální urbanizaci a environmentální Kuznetsovu křivku. Druhá část charakterizuje vývoj čínské urbanizace, definuje dva hlavní determinanty budoucího vývoje a snaží se postihnout možné scénáře vývoje budoucího. Třetí část se zabývá přístupem čínské vlády a příslušnými dokumenty, mezi něž patří pětileté plány, Urbanizační plán a reformy. Poté je zhodnocena udržitelnost čínské urbanizace. Poslední část práce se zabývá urbanizačními trendy a příslušnými politikami v samosprávném městě Chongqing.

Ekonomická spolupráce Číny a Subsaharské Afriky
Šára, Ondřej ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Sejkora, Jiří (oponent)
V oblasti navazování a prohlubování ekonomické spolupráce Subsaharské Afriky s ostatními regiony je jedním z nejaktuálnějších témat budování vztahů s Čínou. Předložená diplomová práce se zabývá analýzou současné ekonomické spolupráce mezi oběma regiony s převládajícím pohledem na afrického zástupce. Práce je formálně rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly práce se zaměřují na vybraná teoretická a věcná východiska, která souvisí se samotným tématem práce a která tvoří stavební kámen pro zbylé kapitoly. Ve třetí kapitole práce jsou představeny vybrané aktuální statistiky a údaje, týkající se obchodní a investiční spolupráce mezi oběma regiony. Na třetí kapitolu následně navazuje kapitola čtvrtá, jež se týká analýzy dopadu spolupráce s Čínou na vybranou zemi regionu a tedy i konkrétní projekci nastíněné obchodní a investiční spolupráce. Poslední kapitola práce se pak dotýká poněkud komplikovanější a diskutované problematiky klasifikace a alokace čínských prostředků v celém regionu.

Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Gorolová, Pavlína ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kociánová, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.

Podnikatelský plán vybrané firmy (model lean canvas)
Strupplová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Přehledný a názorný podnikatelský plán je součástí každého projektu. V současné době patří mezi velmi využívané formy prezentace podnikatelského plánu model lean canvas, který přehledně zobrazuje jednotlivé faktory ovlivňující realizaci projektu. Práce je rozdělena na dvě samostatné části. V teoretické části se věnuje formám podnikatelského plánu a jejich odlišnostmi. Aplikační část se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pomocí modelu lean canvas pro firmu operující v oblasti moderních technologií využívajících bezpilotních létajících prostředků UAV, respektive pro jejich vybraný produkt aplikaci MAIA monitorující pohyb UAV. Metodou lean canvas byla zpracována dostupná data a bylo vytvořeno strukturované schéma projektu, na základě kterého lze predikovat úspěšnost jeho realizace . Model lean canvas se osvědčil jako přehledný a optimální model podnikatelského plánu pro projekt dané firmy.

Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance
Petrovič, Marko ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Internetový marketing je v současnosti jednou z nejdůležitějších složek marketingu. Avšak internetový marketing jako celek je mnohem důležitější než pouhý webdesign, pouhá optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pouhá PPC reklama. Většina firem si donedávna vystačila s webovými stránkami a tím byla jejich prezentace na internetu hotová. Nicméně internet je jednou z nejrychleji se rozvíjející technologií současnosti a každým rokem roste počet jeho uživatelů. Neustále se objevují nové technologie, které umožňují lepší uživatelský komfort a které také přinášejí nové způsoby prezentace a propagace. Většina společností udělá chybu již na začátku a podcení přípravu, neznají své cíle, zákazníky nebo konkurenci. Internetový marketing je proces. Obsahem tohoto procesu je poznání, analýza, návrh, realizace a nakonec i ověření, zda bylo dosaženo cílů organizace. V teoretické části je definován internetový marketing a jeho výhody oproti offline marketingu. Stručně je zde shrnuta historii a hlavní milníky internetového marketingu, které formovaly jeho současnou podobu. Dále jsou popsány současné trendy internetového marketingu a detailněji rozebrány vybrané nástroje internetového marketingu a nástroje pro vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V praktické části se zabývám návrhem marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance s.r.o. Hlavním cílem práce je zanalyzovat požadavky společnosti Imperium Finance s.r.o., z analýzy vyvodit konkrétní závěry a navrhnout marketingovou strategii, která podpoří vizi a strategii firmy v následujícím období. Veškeré kroky probíhaly přímo ve společnosti Imperium Finance na reálných datech od aktivních klientů a testovány v ostrém chodu společnosti. Výsledkem je pak návrh marketingové strategie, kterou se bude Imperium Finance řídit, a to v podobě marketingového plánu společnosti. Největším přínosem práce je tak reálné využití teoretických poznatků v praxi.

Procesně řízená organizace
Vandírková, Jana ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Předmětem diplomové práce Procesně řízená organizace je s využitím jazyka UML a metodiky BPMN namodelovat podnikové procesy vybrané organizace. Následně pomocí získaných diagramů organizace navrhnout inovaci některého z namodelovaných diagramů stávajících podnikových procesů, vedoucí k prosperitě vybrané organizace.

Comparison of Business Intelligence implementation using open source solutions for middle size companies
Schmidt, Róbert ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Sládek, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a navrhnout možnost nízkonákladového Business Intelligence řešení s pomocí open source technologii a jejich srovnání pro implementaci ve středně velké společnosti. V práci jsou porovnány Business Intelligence nástroje Pentaho a TIBCO Jaspersoft v lokálním prostředí, na dedikovaném serveru a řešení umístěné v cloudu je využívána služba Microsoft Azure. Teoretická část práce se zaměřuje především na vysvětlení problematiky Business Intelligence a její architektury. Právě architektura je důležitou součástí celé práce, protože dnešní nástroje jsou často řešení jako moduly pro konkrétní činnosti v procesu Business Intelligence. Aktuální finančně nenáročné nástroje se obvykle vážou s terminologií jako open source a cloud computing. Tato část obsahuje stručné vysvětlení pojmů a jejich výhody či nevýhody pro námi zvolenou cílovou skupinu společností. Analytická část práce obsahuje definované parametry, podle kterých je provedena analýza řešení a jejich srovnání. Business Intelligence řešení jsou rozděleny podle jednotlivých vrstev a ke každé vrstvě jsou porovnávány vybrané nástroje. Hodnotící kritéria jsou rozděleny do finančních, uživatelských a technických kategorii. Závěrem analytické části přistupujeme ke vzájemnému srovnání možností nasazení sady Business Intelligence nástrojů pro námi definovanou skupinu koncových zákazníků. Hlavním přínosem diplomové práce je srovnání open source řešení Business Intelligence pro nasazení do středně velké společnosti. Podle směrnice Evropské unie, střední společnost nepřesahuje 250 zaměstnanců nebo zisk do 50 milionů eur. Čtenář si dokáže porovnat jednotlivé řešení, úskalí nebo závady, které by mohly být pro konkrétní implementaci kritické.