Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.
Vliv ESP/ESC na chování vozidla
Weigel, Filip ; Mrázek, Vojtěch (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá aktivním prvkem bezpečnosti vozidel - ESP. Systém ESP velmi významně pomáhá se stabilizací vozidla při zatáčení. Práce rozebírá modelování, princip fungování brzd, popis podřízených systémů - ABS a ASR, fyzikální jevy a síly, vzorový příklad, rozbor problému, návrh modelu, implementaci modelu a vyhodnocení experimentů s modelem v prostředí UPPAAL. Cílem práce je prokázat, že systém ESP pomáhá stabilizovat vozidlo při zatáčení pomocí simulačního modelu vozidla. Výsledky jsou prezentány v přehledných grafech. Z grafů lze analyzovat chování vozidla s ESP a bez ESP.
Vliv ESP/ESC na chování vozidla
Weigel, Filip ; Mrázek, Vojtěch (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá aktivním prvkem bezpečnosti vozidel - ESP. Systém ESP velmi významně pomáhá se stabilizací vozidla při zatáčení. Práce rozebírá modelování, princip fungování brzd, popis podřízených systémů - ABS a ASR, fyzikální jevy a síly, vzorový příklad, rozbor problému, návrh modelu, implementaci modelu a vyhodnocení experimentů s modelem v prostředí UPPAAL. Cílem práce je prokázat, že systém ESP pomáhá stabilizovat vozidlo při zatáčení pomocí simulačního modelu vozidla. Výsledky jsou prezentány v přehledných grafech. Z grafů lze analyzovat chování vozidla s ESP a bez ESP.
Stanovení poloměru otáčení u traktorů Zetor 6911, Zetor 7745 a Zetor 7711 pro potřeby počítačových modelů
ŠŤASTNÝ, Filip
Tato bakalářská práce je na téma Stanovení poloměrů otáčení u vybrané zemědělské techniky. Zabývá se analýzou pracovních strojů, rozdělením traktorů z více úhlů pohledu a faktory, které ovlivňují provoz vozidel v terénu, kterým je například prokluz kol, odpor valení, odpor vzduchu nebo pevnost podkladového materiálu. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením naměřených výsledků u kolových traktorů Zetor 6911, Zetor 7711 a Zetor 7745 a stanovení poloměrů otáčení. Práce zohledňuje skutečné poloměry otáčení jednotlivých traktorů a povětrnostní podmínky, které panovaly při sbírání dat. Pro zlepšení přehlednosti jsou výsledky zapsány v tabulkách.
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.