Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
Konference k 90. výročí založení Výzkumné stanice vinařské v Karlštejně
Výzkumný ústav rostlinné výroby, v.v.i.
Cílem konference nebylo samozřejmě pouze seznámení se s historií Výzkumné stanice vinařské v Karlštejně, ale i přiblížení a shrnutí aktuálních poznatků ze současného výzkumu, vývoje a legislativy v oblasti vinohradnictví a vinařství. Příspěvky byly předneseny nejen od pracovníků stanice, ať už současných nebo minulých, ale také od mnoha odborníků spjatých s problematikou vína, vinohradnictví či vinařství.
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Analýza vinařského a vinohradnického odvětví ve vybraném regionu
Říha, Jakub
Předmětem diplomové práce je hodnocení vinařského a vinohradnického průmyslu v České republice a Argentině a jeho vzájemné srovnání. Práce popisuje současnou situaci na trhu vinařské turistiky a možnosti dalšího rozvoje. V závěru jsou na základě provedených analýz a marketingového výzkumu vytvořeny doporučení pro rozvoj vinařské turistiky v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.