|
Podnikatelský záměr na založení vinařského podniku
Pavlák, Lukáš ; Cenek, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení vinařského podniku na základě kritické analýzy. Skládá se ze tří nejdůležitějších částí a to teoretického přístupu k řešení, analýzy současného stavu a návrhu podnikatelského záměru na založení vinařského podniku. Jedná se o práci opírající se o reálný základ, kdy výsledky mohou sloužit jako opora při realizaci plánu nebo jako podklad k získání cizích zdrojů financování. Veškeré body v diplomové práci jsou zpracovány v souladu se získanými poznatky z magisterského studia a z přiložené literatury.
|
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu vinařské společnosti
Duhajský, Michal ; Bubeník, Radomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing, a to především na marketingový mix vinařského podniku. Teoretická část je věnována definici základnách pojmů marketingu-marketingového mixu, jeho nástrojů a analýz potřebných ke zlepšení marketingového mixu. Analytická část je zaměřena především na marketingový mix, na analýzu současného stavu podniku a v návrhové části jsou navrhnuté změny na zlepšení marketingového mix podniku.
|
|
Recommendations for the future development of Vinný sklípek - galerie, s.r.o.
Burian, Jan
Burian, J., Návrhy na rozšíření firmy Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Bakalářská práce. Brno 2017. Bakalářská práce je zaměřena na návrhy rozšíření firmy Vinný sklípek-galerie,s.r.o. V první části je tato práce zaměřena na teorii strategického management a jeho procesy. Dále pak na cíle firmy a analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, v návaznosti na specifika vinařského oboru. V praktické části porovnává konkurenci firmy a dává informace o firmě. Vše je vyhodnoceno za pomoci SWOT analýzy. Závěrem jsou zhodnoceny současné strategie a podány návrhy na zlepšení.
|
|
Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu
Plundráková, Michaela
Plundráková, M., Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá definováním fenoménu komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. První část práce je věnována teorii, kde jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou. V praktické části práce, která navazuje na teoretickou část, jsou nejprve představeny vybrané vinařské podniky – Vinařství Sed-láček Kurdějov a Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu ve vybraných podnicích, představena osobnost prodejce vína a rovněž je analyzován komunikační mix a zpracována SWOT analýza. Na závěr jsou vyhodnoceny ekonomické výsledky prodeje vína v roce 2016 a navržena doporučení za účelem zkvalitnění komunikačního mixu.
|
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu vinařské společnosti
Duhajský, Michal ; Bubeník, Radomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing, a to především na marketingový mix vinařského podniku. Teoretická část je věnována definici základnách pojmů marketingu-marketingového mixu, jeho nástrojů a analýz potřebných ke zlepšení marketingového mixu. Analytická část je zaměřena především na marketingový mix, na analýzu současného stavu podniku a v návrhové části jsou navrhnuté změny na zlepšení marketingového mix podniku.
|
|
Podnikatelský záměr na založení vinařského podniku
Pavlák, Lukáš ; Cenek, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení vinařského podniku na základě kritické analýzy. Skládá se ze tří nejdůležitějších částí a to teoretického přístupu k řešení, analýzy současného stavu a návrhu podnikatelského záměru na založení vinařského podniku. Jedná se o práci opírající se o reálný základ, kdy výsledky mohou sloužit jako opora při realizaci plánu nebo jako podklad k získání cizích zdrojů financování. Veškeré body v diplomové práci jsou zpracovány v souladu se získanými poznatky z magisterského studia a z přiložené literatury.
|
|
Řízení vztahů se stakeholdery vinařského podniku
Jančálková, Zuzana
Cílem diplomové práce je analýza a identifikace stakeholderů vinařského podniku s doplněním šetření míry vlivu stakeholderů na vinařský podnik mezi českými a moravskými vinařskými podniky. Dále je analyzován vztah míry vlivu stakeholderů na vinařský podnik mezi mikro vinařskými podniky na straně jedné a malými a středními a malými podniky na straně druhé. Výsledkem práce je zařazení stakeholderů do skupin podle jejich vlivu na podnik a návrh optimalizace řízení vztahů se stakeholdery vinařského podniku za účelem zvyšování jeho konkurenceschopnosti.
|
|
Podmínky rozvoje vinařského podniku v současném modelu zemědělství
Babáčková, Jana
Bakalářská práce se zabývá podmínkami rozvoje konkrétního vinařského podniku v současném modelu zemědělství v komoditní vertikále vinná réva / víno. V literárním přehledu jsou charakterizovány okolnosti a vlivy působící na vinařský podnik v současném rozvíjejícím se agrobyznysu a specifika českého trhu a zemědělství po vstupu do Evropské unie. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní vinařský podnik, který byl charakterizován z hlediska marketingové komunikace, a byla provedena finanční analýza pro zjištění ekonomického postavení podniku. Závěrem bakalářské práce je zhodnocení podmínek rozvoje vinařského podniku.
|
|
Marketingová strategie vybrané společnosti
Trávníček, Jakub
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii vinařství Kořínek s. r. o. V první části je tato práce zaměřena na teorii marketingu, marketingové strategie a marketing služeb. Dále pak na nástroje marketingové komunikace a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, v návaznosti na specifika vinařského oboru. V praktické části porovnává vinařské podniky a dává informace o firmě. Vše je vyhodnoceno za pomoci SWOT analýzy. Závěrem jsou zhodnoceny současné strategie a podány návrhy na zlepšení.
|
| |