Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr na založení vinařského podniku
Pavlák, Lukáš ; Cenek, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení vinařského podniku na základě kritické analýzy. Skládá se ze tří nejdůležitějších částí a to teoretického přístupu k řešení, analýzy současného stavu a návrhu podnikatelského záměru na založení vinařského podniku. Jedná se o práci opírající se o reálný základ, kdy výsledky mohou sloužit jako opora při realizaci plánu nebo jako podklad k získání cizích zdrojů financování. Veškeré body v diplomové práci jsou zpracovány v souladu se získanými poznatky z magisterského studia a z přiložené literatury.
Návrh na zlepšení marketingového mixu vinařské společnosti
Duhajský, Michal ; Bubeník, Radomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing, a to především na marketingový mix vinařského podniku. Teoretická část je věnována definici základnách pojmů marketingu-marketingového mixu, jeho nástrojů a analýz potřebných ke zlepšení marketingového mixu. Analytická část je zaměřena především na marketingový mix, na analýzu současného stavu podniku a v návrhové části jsou navrhnuté změny na zlepšení marketingového mix podniku.
Recommendations for the future development of Vinný sklípek - galerie, s.r.o.
Burian, Jan
Burian, J., Návrhy na rozšíření firmy Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Bakalářská práce. Brno 2017. Bakalářská práce je zaměřena na návrhy rozšíření firmy Vinný sklípek-galerie,s.r.o. V první části je tato práce zaměřena na teorii strategického management a jeho procesy. Dále pak na cíle firmy a analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, v návaznosti na specifika vinařského oboru. V praktické části porovnává konkurenci firmy a dává informace o firmě. Vše je vyhodnoceno za pomoci SWOT analýzy. Závěrem jsou zhodnoceny současné strategie a podány návrhy na zlepšení.
Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu
Plundráková, Michaela
Plundráková, M., Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá definováním fenoménu komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. První část práce je věnována teorii, kde jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou. V praktické části práce, která navazuje na teoretickou část, jsou nejprve představeny vybrané vinařské podniky – Vinařství Sed-láček Kurdějov a Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu ve vybraných podnicích, představena osobnost prodejce vína a rovněž je analyzován komunikační mix a zpracována SWOT analýza. Na závěr jsou vyhodnoceny ekonomické výsledky prodeje vína v roce 2016 a navržena doporučení za účelem zkvalitnění komunikačního mixu.
Návrh na zlepšení marketingového mixu vinařské společnosti
Duhajský, Michal ; Bubeník, Radomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing, a to především na marketingový mix vinařského podniku. Teoretická část je věnována definici základnách pojmů marketingu-marketingového mixu, jeho nástrojů a analýz potřebných ke zlepšení marketingového mixu. Analytická část je zaměřena především na marketingový mix, na analýzu současného stavu podniku a v návrhové části jsou navrhnuté změny na zlepšení marketingového mix podniku.
Podnikatelský záměr na založení vinařského podniku
Pavlák, Lukáš ; Cenek, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení vinařského podniku na základě kritické analýzy. Skládá se ze tří nejdůležitějších částí a to teoretického přístupu k řešení, analýzy současného stavu a návrhu podnikatelského záměru na založení vinařského podniku. Jedná se o práci opírající se o reálný základ, kdy výsledky mohou sloužit jako opora při realizaci plánu nebo jako podklad k získání cizích zdrojů financování. Veškeré body v diplomové práci jsou zpracovány v souladu se získanými poznatky z magisterského studia a z přiložené literatury.
Řízení vztahů se stakeholdery vinařského podniku
Jančálková, Zuzana
Cílem diplomové práce je analýza a identifikace stakeholderů vinařského podniku s doplněním šetření míry vlivu stakeholderů na vinařský podnik mezi českými a moravskými vinařskými podniky. Dále je analyzován vztah míry vlivu stakeholderů na vinařský podnik mezi mikro vinařskými podniky na straně jedné a malými a středními a malými podniky na straně druhé. Výsledkem práce je zařazení stakeholderů do skupin podle jejich vlivu na podnik a návrh optimalizace řízení vztahů se stakeholdery vinařského podniku za účelem zvyšování jeho konkurenceschopnosti.
Podmínky rozvoje vinařského podniku v současném modelu zemědělství
Babáčková, Jana
Bakalářská práce se zabývá podmínkami rozvoje konkrétního vinařského podniku v současném modelu zemědělství v komoditní vertikále vinná réva / víno. V literárním přehledu jsou charakterizovány okolnosti a vlivy působící na vinařský podnik v současném rozvíjejícím se agrobyznysu a specifika českého trhu a zemědělství po vstupu do Evropské unie. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní vinařský podnik, který byl charakterizován z hlediska marketingové komunikace, a byla provedena finanční analýza pro zjištění ekonomického postavení podniku. Závěrem bakalářské práce je zhodnocení podmínek rozvoje vinařského podniku.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Trávníček, Jakub
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii vinařství Kořínek s. r. o. V první části je tato práce zaměřena na teorii marketingu, marketingové strategie a marketing služeb. Dále pak na nástroje marketingové komunikace a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, v návaznosti na specifika vinařského oboru. V praktické části porovnává vinařské podniky a dává informace o firmě. Vše je vyhodnoceno za pomoci SWOT analýzy. Závěrem jsou zhodnoceny současné strategie a podány návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.