Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikační strategie České filharmonie v letech 2019-2021
Králová, Alžběta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce Analýza komunikační strategie České filharmonie v letech 2019-2021 pojednává o art marketingu, konkrétně marketingu symfonických orchestrů a koncertů vážné hudby. V teoretické části se věnuji teoretickému vymezení art marketingu od definice přes historický vývoj až po jeho specifika v době digitálních technologií. První část práce také podává přehled o symfonických orchestrech v České republice a v zahraničí a pojednává o historickém vývoji nejstaršího českého orchestru České filharmonie a jeho financování. Praktickou část práce tvoří případová studie zaměřená na analýzu komunikačních aktivit České filharmonie v letech 2019-2021. Za tuto dobu instituce změnila svou vizuální identitu, spustila kampaň Spojení hudbou na oslavu 125. výročí svého založení a v době pandemie za pomocí digitální koncertní síně nabídla posluchačům streamované koncerty. Proměna a budoucí směřování marketingové komunikace je dále zkoumáno za pomocí hloubkového rozhovoru s PR managerem České filharmonie.
Kulturní produkt na příkladech z oblasti výkonného umění v Praze 10
Eiseltová, Linda ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je kulturní produkt na příkladech z výkonného umění. Cílem práce je analýza vybraných kulturních produktů a jejich zhodnocení. Práce jako taková se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, které se věnují rešerši odborných textů z marketinového a kulturního prostředí. Praktická část pak aplikuje informace získané v teoretické části. K této aplikaci dochází na příkladech dvou institucí zabývajících se výkonným uměním. Obě tyto instituce jsou nejprve představeny z hlediska jejich chodu. V následujících kapitolách pak dochází k analýze jejich produktu a je provedeno zhodnocení.
Změna managementu Jihočeské filharmonie
Dvořák, Michal ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza změn, které nastaly po nástupu Otakara Svobody na pozici ředitele Jihočeské filharmonie. Analýza je provedena na základě expertních rozhovorů vedených s ředitelem Otakarem Svobodou, marketingovou vedoucí Kateřinou Kyselovou a malířem Jiřím Votrubou i výročních zpráv, ročenek a organizačních řádů. Shrnuje nejdůležitější změny, které se projevily zejména v oblasti marketingové komunikace, organizační struktury managementu a dramaturgie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.