Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace střední školy
Furáková, Jana ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketingová komunikace střední školy se zaměřuje na zjišťování vlivu marketingové komunikace střední odborné školy na rozhodnutí žáků podat na tuto školu přihlášku ke studiu. Teoretická část se věnuje střednímu vzdělávaní, jeho ukotvení ve vzdělávacím systému České republiky a faktorům, které ovlivňují žáky při výběru střední školy. Dále popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, specifika marketingu ve vzdělávání, marketingový mix školy, prostředí obklopující školu, popisuje její SWOT analýzu. Věnuje se marketingové komunikaci školy a jejím nástrojům. Empirická část je rozdělena do dvou fází. První fáze je založena na předvýzkumu formou rozhovorů se žáky pro konkretizaci a ujasnění otázek do dotazníku a následného dotazníkového šetření. Ve druhé fázi je na základě metodologie kvantitativního výzkumu provedeno dotazníkové šetření mezi stávajícími žáky střední odborné školy, které zjišťuje důvody pro podání přihlášky na střední odbornou školu. Věnuje se také formám marketingové komunikace, zdrojům, které jsou využívány ke zjišťování informací a marketingové komunikaci směrem k veřejnosti. Pro hlubší náhled do dané problematiky je šetření analyzováno jako celek a i po jednotlivých okresech, ze kterých respondenti pochází. Diskuze a závěr práce přináší vyhodnocení poznatků...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.