Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učební pomůcky pro výuku odborných předmětů
Šmíd, Václav ; Němejc, Karel (vedoucí práce) ; Irena, Irena (oponent)
Moderní ale i klasické učební pomůcky velmi zefektivňují výuku a podněcují žáky k jejich aktivitě ve výuce a tím velkou mírou přispívají k osvojování probírané látky. Začlenění učebních pomůcek do výuky odborných předmětů usnadňuje práci nejen pedagogům, ale i samotným žákům při získávání nových vědomostí a dovedností. Předložená bakalářské práce se v teoretické části zabývá přehledem, komparací a popisem jednotlivých učebních pomůcek vhodných pro výuku odborných předmětů, které jsou v současné době nejvíce začleňovány do výuky. Součástí této práce je také přehled historie. Dále literární přehled pojednává o historii pedagogiky a vzniku učebních pomůcek. Praktická část je vypracována na základě průzkumu skrze dotazníkové šetření mezi žáky 1. 2. a 3. ročníků tříletých učebních oborů v konkrétní vzdělávací instituci. Zadaný dotazník je zaměřen na získání relevantních informací, jak žáci hodnotí přínos a efektivitu použitých učebních pomůcek zařazených do teoretické výuky před konáním výuky praktické. Zjištěné výsledky této práce mohou být přínosem z hlediska zefektivnění teoretické výuky odborných předmětů, které jsou důležité pro žáky, před započetím praktické výuky.
Vyučovací metody a jejich využití ve výuce odborných předmětů na střední škole
ŠPANINGEROVÁ, Marie
Obsahem bakalářské práce je v teoretické části popis metod a jejich význam ve výuce, důležitost osobnosti učitele, vzájemných vztahů ve výchovně vzdělávacím procesu, motivace. Zmapovat problematiku vyučovacích metod a možností uplatnění ve výuce na střední škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsané vyučovací metody využitelné při výuce odborných předmětů, laboratorních pracích, odborném výcviku. Cílem praktické části je zjistit, jaké vyučovací metody žáci při praktické výuce upřednostňují. Bude využita metoda dotazníku, který bude zadán žákům 1. ? 4. ročníku oboru Hotelnictví a turismus.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.