Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Performance management pracovníků organizací v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí
Bogdanova, Angelina
Diplomová práce se zabývá problematikou performance managementu organizací v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí. Hlavním cílem práce je vyhodnocení současného stavu performance managementu vybraných organizací. V rámci této práce byl proveden sběr primárních dat pomocí řízených rozhovorů, a také jejich analýza ve statistickém software Gretl. Vypracované návrhy slouží k prohloubení problematiky performance managementu ve vybraných organizacích.
Motivace a systém hodnocení zaměstnanců
TLAMSOVÁ, Alena
Cílem bakalářské práce je provést analýzu hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku a navrhnout jejich případné změny. První část této práce je zaměřena na teoretické vymezení pojmu motivace, teorií motivace, hodnocení pracovníků, hodnocení práce a metod hodnocení práce a na vymezení pojmu stimulace a stimulačních prostředků. Druhá část této práce je zaměřena na popis motivačního systému a systému hodnocení společnosti a zhodnocení jejich silných a slabých stránek
Systém hodnocení zaměstnanců ve vybraném podniku
Kovalčuková, Lenka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Pulchartová, Naďa (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě a zavádění systému hodnocení zaměstnanců ve společnosti ELTODO EG, a.s. Prvními kroky při zavádění systému hodnocení byla analýza pracovních míst, jejíž výsledkem jsou popisy pracovních míst a specifikace rolí, a tvorba kompetenčního modelu podniku. Dále se musely určit cíle hodnocení, stanovit oblasti a kritéria hodnocení, zvolit vhodné metody hodnocení a vytvořit jasný hodnotící formulář. Jádrem systému hodnocení zaměstnanců je hodnotící pohovor, který slouží k zhodnocení dosavadního pracovního výkonu pracovníka, posouzení úrovně jeho kompetencí, poskytnutí zpětné vazby pro hodnotitele a stanovení výkonových a rozvojových cílů zaměstnance pro další období. Součástí této práce je i metodika hodnocení, která obsahuje směrodatné pokyny pro vedení hodnotících pohovorů, ale také obsahuje informace o tom, kdo bude zaměstnance hodnotit, kdy se bude hodnocení provádět a k čemu budou sloužit výsledky hodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.