Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.