Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 237 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny spotřebního chování způsobené pandemií COVID-19
Škrabánek, Martin
Diplomová práce se zabývá identifikací změn spotřebního chování způsobených pandemií COVID-19. Práce je zaměřena na analýzu situace vzniklou vlivem pandemie ve světě a České republice, na identifikaci změn v chování jedinců, zjištění změn v jejich spotřebním chování a vlivu na volný čas. Na základě zpracování získaných dat budou vyvozena upozornění na možný budoucí vývoj.
Percepce spotřebitelů na vybrané intervenční módy
Novák, Jan
V bakalářské práci jsem se zaměřil na spotřební chování spotřebitele a jeho percepci s ohledem na zvolené intervenční módy. Jako intervenční módy byly vybrány plakát, video a diskuze, kterými jsem v rámci experimentu působil na spotřebitele z generace Y v problematice plýtvání potravinami. Experiment obsahoval dotazníky před a po intervenci a doplňující otázky k intervenčním módům. Spotřebitelé vyjádřili svůj názor k jednotlivým způsobům působením a zvolili video jako nejvhodnější z daných módů. Opakované intervence jsou nezbytné pro získání dalších poznatků o jejich vlivech na spotřebitele.
Pohled generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion
Zálohová, Hana
Zálohová, H. Pohled generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se věnuje pohledu představitelů generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Cílem práce je vytvořit návrh doporučených CSR aktivit pro firmy podnikající v oblasti fast fashion. Tato doporučení budou navržena na základě vnímání společensky odpovědných aktivit u spotřebitelů generace Z. V literární rešerši jsou vymezeny základní pojmy související se zkoumanou tématikou. Výsledková část se zaměřuje na generaci Z, konkrétně na spotřební chování a postoj k aktivitám společenské odpovědnosti firem v souvislosti s fast fashion. Byl proveden kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, na jehož základě jsou v závěrečné části práce navrženy konkrétní CSR aktivity pro firmy působící v odvětví fast fashion.
Vliv reklamy na zákazníka při výběru cestovní kanceláře
Doležalová, Markéta
Doležalová, M. Vliv reklamy na zákazníka při výběru cestovní kanceláře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je analýza vlivu reklamy na zákazníka. Pomocí výzku-mu je zjištěno, jaké reklamní motivy zaujmou zákazníky nejvíce. Práce má dvě části (teoretickou a praktickou). Teoretická část vysvětluje základní marketingové, sociologické a psychologické pojmy. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, jeho výsledků a návrhů v oblasti nízkonákladové reklamní kampaně pro vybranou cestovní agenturu.
Spotřební chování na trhu sušenek a oplatek v Jihomoravském kraji
Tran, Thu Trang
TRAN, T. T. Spotřební chování na trhu sušenek a oplatek v Jihomoravském kraji. Bakalářská práce. Brno, 2017. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním na trhu se sušenkami a oplatkami, se zaměřením na Jihomoravský kraj. Práce se sestává ze dvou celků. První část obsahuje teoretický přehled zmíněné problematiky, která přibližuje chování spotřebitele, kupní rozhodovací proces, popisuje typy nákupu, funkce obalu nebo důležitost reklamy produktů. V druhé polovině textu je pomocí dotazníkové šetření zjišťována například frekvence nákupu, přibližný měsíční výdaj spotřebitele za sušenky a oplatky v Jihomoravském kraji, preference spotřebitelů týkající se značky, původu nebo složení těchto výrobků. Cílem je dále stanovení míry důležitosti obalu nebo role propagace v prodeji.
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Selingerová, Adéla
Selingerová, A. Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem mé bakalářské práce je zjistit vlivy, působící spotřebitelovo chování a rozho-dování. Zároveň také zjistit motivy, které zákazníka dokážou zaujmout a které od-radit. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, se seznamujeme s pojmy, zejména z oblasti marketingu a sociologie, se kterými následně v druhé, praktické části pracujeme. V praktické části jsou vytvořené hypotézy, které jsem pomocí kvantitativnímu výzkumu prováděného dotazníky, ověřovala. V druhé části jsem díky odpovědím, vyplývajících z dotazníku, vytvořila nízkonákladovou reklamní kampaň pro konkrétní společnost, která dodává elektrickou energii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 237 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.