Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rám malosériového sportovního automobilu
Hubáček, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výpočtovým ověřením rámu sportovního jednosedadlového automobilu. Byl kladen důraz, aby rám splňoval normy pro homologaci. Práce na diplomovém projektu probíhala v konstrukčním programu INVENTOR 2010 a následně ve výpočtovém programu ANSYS 12. Jako poslední krok byla provedena optimalizace a porovnání.
Optimalizace zadního křídla závodního vozu
Feldová, Petra ; Rudolf, Pavel (oponent) ; Štefan, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci zadního přítlačného křídla sportovního vozu s využitím open-source softwarů. Práce je věnována optimalizaci 2D profilu zadního křídla vozu. Jako prostředí pro optimalizaci byl zvolen programovací jazyk Python a jako optimalizační funkce algoritmus diferenciální evoluce. Tento algoritmus je dále propojen se softwarem Xfoil, který počítá aerodynamické charakteristiky. Jako parametr posuzující aerodynamickou účinnost byl zvolen poměr vztlakového a odporového koeficientu (C_L/C_D). Druhá část práce se zabývá CFD výpočtem proudění kolem celého vozu a je provedena v open-source softwaru OpenFOAM. Optimalizací profilu křídla bylo dosaženo přibližně 7.9 % zlepšení parametru C_L/C_D, při zachování stability křídla. Přínosem této práce je možnost využití open-source softwarů pro optimalizaci i CFD analýzu, což může do budoucna ušetřit firmám náklady spojené s nákupem licencí komerčních softwarů.
Design elektrického sportovního automobilu
Zdvyhal, Milan ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aktuální problematikou kategorie sportovních vozů. Řeší základní otázku budoucnosti ekologického pohonu automobilů a zabývá se problematikou ergonomie spojené s tímto typem vozů. Práce zahrnuje podrobnou řešeržní studii problematiky, která je následována postupem práce na řešení designu vozu. Závěr práce se zabývá detailním popisem a rozborem konceptu z několika různých úhlů pohledu. Tato diplomová práce je navíc doplněna o náhledové plakáty a multimediální prezentaci pro 3D virtuální realitu.
Optimalizace zadního křídla závodního vozu
Feldová, Petra ; Rudolf, Pavel (oponent) ; Štefan, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci zadního přítlačného křídla sportovního vozu s využitím open-source softwarů. Práce je věnována optimalizaci 2D profilu zadního křídla vozu. Jako prostředí pro optimalizaci byl zvolen programovací jazyk Python a jako optimalizační funkce algoritmus diferenciální evoluce. Tento algoritmus je dále propojen se softwarem Xfoil, který počítá aerodynamické charakteristiky. Jako parametr posuzující aerodynamickou účinnost byl zvolen poměr vztlakového a odporového koeficientu (C_L/C_D). Druhá část práce se zabývá CFD výpočtem proudění kolem celého vozu a je provedena v open-source softwaru OpenFOAM. Optimalizací profilu křídla bylo dosaženo přibližně 7.9 % zlepšení parametru C_L/C_D, při zachování stability křídla. Přínosem této práce je možnost využití open-source softwarů pro optimalizaci i CFD analýzu, což může do budoucna ušetřit firmám náklady spojené s nákupem licencí komerčních softwarů.
Rám malosériového sportovního automobilu
Hubáček, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výpočtovým ověřením rámu sportovního jednosedadlového automobilu. Byl kladen důraz, aby rám splňoval normy pro homologaci. Práce na diplomovém projektu probíhala v konstrukčním programu INVENTOR 2010 a následně ve výpočtovém programu ANSYS 12. Jako poslední krok byla provedena optimalizace a porovnání.
Design elektrického sportovního automobilu
Zdvyhal, Milan ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aktuální problematikou kategorie sportovních vozů. Řeší základní otázku budoucnosti ekologického pohonu automobilů a zabývá se problematikou ergonomie spojené s tímto typem vozů. Práce zahrnuje podrobnou řešeržní studii problematiky, která je následována postupem práce na řešení designu vozu. Závěr práce se zabývá detailním popisem a rozborem konceptu z několika různých úhlů pohledu. Tato diplomová práce je navíc doplněna o náhledové plakáty a multimediální prezentaci pro 3D virtuální realitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.