Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem tohoto výzkumu je poznat a popsat charakteristiky spotřebitele a jeho vnímání produktu. Krom tohoto cíle práce demonstruje možnosti aplikace obecné statistické indukce na poli marketingového výzkumu. Objektem výzkumu jsou sociální útvary podnikající v zemědělství, lesnictví, dřevařství a ve stavebnictví.
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Vošmerová, Lucie
Vošmerová, L. Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020. Bakalářská práce je zaměřena na začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Pro něj je vytvořen návrh marketingové a obchodní strategie. Návrh vychází ze situační analýzy, která zahrnuje analýzu tržního prostředí a primárních a sekundárních dat. Součástí bakalářské práce je i dotazník. Na základě segmentace, targetingu, positioningu a zjištěných informací je navržena marketingová a obchodní strategie pomocí marketingového mixu. Cílem návrhu je, aby se startup dostal do povědomí lidí.
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Krumlovsko a PodKletí)
MITÁŠOVÁ, Hana
Hlavním cílem bakalářské práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků cestovního ruchu v turistických oblastech Krumlovsko a PodKletí a posouzení souladu mezi jejich představou a reálným stavem. V těchto oblastech se vnímala kvantita a kvalita primární a sekundární nabídky cestovního ruchu z hlediska poptávky. Pro naplnění cílů bakalářské práce byly provedeny návrhy směřující ke zvýšení spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Krumlovsko a PodKletí.
Statistické metody v marketingovém výzkumu
Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem tohoto výzkumu je poznat a popsat charakteristiky spotřebitele a jeho vnímání produktu. Krom tohoto cíle práce demonstruje možnosti aplikace obecné statistické indukce na poli marketingového výzkumu. Objektem výzkumu jsou sociální útvary podnikající v zemědělství, lesnictví, dřevařství a ve stavebnictví.
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb na Bechyňsku
ŠULKOVÁ, Věra
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat ubytovací a stravovací služby v Bechyni a okolí. Byl proveden výzkum, na který navazovala situační analýza. Získané informace z obou uvedených metod mi pomohly podrobněji zodpovědět konkrétní otázky. Na základě získaných výsledků, jsem navrhla některá doporučení, která jsem popsala v kapitole {\clq}qNávrhy a doporučení``. Uvedené návrhy by mohly být přínosem nejen pro obor cestovního ruchu v Bechyni, ale i pro město samotné. V úvodu mé bakalářské práce jsem zformulovala soubor pracovních hypotéz, které jsem se pokusila potvrdit či vyvrátit. Čtyři z uvedených hypotéz byly potvrzeny, další tři se nepodařilo jednoznačně potvrdit. Hlavním cílem bakalářské práce bylo seznámit se a analyzovat ubytovací a stravovací služby v Bechyni a okolí. Stanovených cílů bylo dosaženo na základě využití metody dotazníkového šetření, řízených rozhovorů, telefonických rozhovorů s pracovníky vybraných zařízení, seznámení se sekundárními daty z odborných publikací, z internetu a dalších zdrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.