Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulační model leteckého pístového spalovacího motoru
Olšovský, Petr ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou real-time simulace leteckého pístového spalovacího motoru se zaměřením na zahřívání a chlazení válců. Součástí práce je stručný rozbor charakteristik leteckých motorů a výčet jejich rozdílů s motory automobilními. Následuje popis provozních podmínek letadel, jejich vliv na výkonové parametry motoru a popis samotné real-time simulace. Na závěr jsou předloženy a zhodnoceny výsledky simulací.
Emulace periferií vestavěných systémů pro rychlé prototypování
Müller, Dominik ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí vývojové a testovací platformy pro vývojáře vestavěných systémů určené k akceleraci počátečních fází vývoje vestavěných systémů.  Vytvořená platforma umožňuje vývojáři emulovat real-time okolí vyvíjeného systému, které může pozorovat a ovlivňovat.  Návrh celé platformy se soustředil na její rozsáhlou konfigurovatelnost, snadnou rozšířitelnost, znovupoužitelnost a univerzalitu.  Simulace probíhá přímo vůči reálnému mikrokontroléru.  Platforma tak doplňuje přístup čistě softwarové simulace o reálný základ, ale zůstává, oproti specializovaným testovacím systémům, znovupoužitelná a cenově dostupná.  Výsledkem práce je fyzické zařízení ovladatelné přes počítač uživatele umožňující připojit vývojový kit a simulovat jeho okolí.
Knihovna pro real-time simulaci 3D prostoru
Benna, Tomáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a implementaci systému pro real-time simulaci fyzikálního 3D prostoru, fungující jako nadstavbu ke grafickému enginu. Tento systém obsluhuje zpracování simulace rigidních těles chovajících se dle fyzikálních zákonů včetně detekce a řešení kolize. V textu je obsažen teoretický úvod do této problematiky, návrh a implementace systému jako multiplatformní knihovny a popis jejího uživatelského rozhraní. Mimo tuto knihovnu jsou výsledkem této práce i ukázkové aplikace, které nám znázorňují funkcionalitu navrhnutého simulačního modelu.
Emulace periferií vestavěných systémů pro rychlé prototypování
Müller, Dominik ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí vývojové a testovací platformy pro vývojáře vestavěných systémů určené k akceleraci počátečních fází vývoje vestavěných systémů.  Vytvořená platforma umožňuje vývojáři emulovat real-time okolí vyvíjeného systému, které může pozorovat a ovlivňovat.  Návrh celé platformy se soustředil na její rozsáhlou konfigurovatelnost, snadnou rozšířitelnost, znovupoužitelnost a univerzalitu.  Simulace probíhá přímo vůči reálnému mikrokontroléru.  Platforma tak doplňuje přístup čistě softwarové simulace o reálný základ, ale zůstává, oproti specializovaným testovacím systémům, znovupoužitelná a cenově dostupná.  Výsledkem práce je fyzické zařízení ovladatelné přes počítač uživatele umožňující připojit vývojový kit a simulovat jeho okolí.
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Název práce: EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí Autor: Attila Hencz Katedra / Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Roman Neruda, CSc., Ústav infor- matiky AV ČR,1 v.v.i.2 e-mail adresa vedoucího: Roman.Neruda@mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá vytvořením přizpůsobitelného skoro-univerzálního simulačního prostředí pro ztelesněné umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probíhají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového systému a metody použité při těchto simulacích. Stávající implementace simulačního prostředí (EASIMEN) je zjednodušené a složí k demonstraci návrhu. Přitom je k dispozici pár jednoduchých ukážkových modulu specifických implementací pre potužitou architektúru umělej inteligence navržené autorem (BIAR), které jenom znázorňují jednotlivé aspekty této problematiky a sloužia jako šablóny pro vytvoření sofistikovanějších modulu v budoucnu. Klíčová slova: umělá inteligence, real-time simulace, 3D grafika, fyz- icky simulované virtuální prostředí, umělá bytost, kombinování příztupů k problematice umělé inteligence, návrh uměle inteligence založené na bi- ologii,...
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Brom, Cyril (oponent)
P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.
Simulační model leteckého pístového spalovacího motoru
Olšovský, Petr ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou real-time simulace leteckého pístového spalovacího motoru se zaměřením na zahřívání a chlazení válců. Součástí práce je stručný rozbor charakteristik leteckých motorů a výčet jejich rozdílů s motory automobilními. Následuje popis provozních podmínek letadel, jejich vliv na výkonové parametry motoru a popis samotné real-time simulace. Na závěr jsou předloženy a zhodnoceny výsledky simulací.
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Název práce: EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí Autor: Attila Hencz Katedra / Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Roman Neruda, CSc., Ústav infor- matiky AV ČR,1 v.v.i.2 e-mail adresa vedoucího: Roman.Neruda@mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá vytvořením přizpůsobitelného skoro-univerzálního simulačního prostředí pro ztelesněné umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probíhají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového systému a metody použité při těchto simulacích. Stávající implementace simulačního prostředí (EASIMEN) je zjednodušené a složí k demonstraci návrhu. Přitom je k dispozici pár jednoduchých ukážkových modulu specifických implementací pre potužitou architektúru umělej inteligence navržené autorem (BIAR), které jenom znázorňují jednotlivé aspekty této problematiky a sloužia jako šablóny pro vytvoření sofistikovanějších modulu v budoucnu. Klíčová slova: umělá inteligence, real-time simulace, 3D grafika, fyz- icky simulované virtuální prostředí, umělá bytost, kombinování příztupů k problematice umělé inteligence, návrh uměle inteligence založené na bi- ologii,...
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Brom, Cyril (oponent)
P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.
Knihovna pro real-time simulaci 3D prostoru
Benna, Tomáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a implementaci systému pro real-time simulaci fyzikálního 3D prostoru, fungující jako nadstavbu ke grafickému enginu. Tento systém obsluhuje zpracování simulace rigidních těles chovajících se dle fyzikálních zákonů včetně detekce a řešení kolize. V textu je obsažen teoretický úvod do této problematiky, návrh a implementace systému jako multiplatformní knihovny a popis jejího uživatelského rozhraní. Mimo tuto knihovnu jsou výsledkem této práce i ukázkové aplikace, které nám znázorňují funkcionalitu navrhnutého simulačního modelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.