Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Kohoutová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a popsat, jak se během let měnily. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké jsou společné a odlišné prvky komunikace v segmentu ochucených piv. Úvodní část práce se věnuje segmentu s ochucenými pivy, vysvětluje jeho vznik a vývoj. Práce se dále zabývá konkurenčními značkami značky Staropramen Cool a rozebírá jejich komunikační aktivity. Další část uvádí společnost Pivovary Staropramen, do jejíhož portfolia značka Staropramen Cool patří. Následuje pohled na značku Staropramen Cool z marketingového hlediska a samotná komparativní analýza jejích komunikačních aktivit. Největší pozornost je věnována reklamě, podpoře prodeje, sponzoringu, online komunikaci a public relations, jakožto nástrojům, kterými značka komunikuje s koncovým spotřebitelem. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení výsledků komparace komunikačních aktivit značky ve vymezeném časovém období a vyhodnocuje problémy v komunikaci. Dále jsou uvedeny společné a odlišné prvky komunikace v rámci celého segmentu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.