Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj nových dopravních prostředků v pražské hromadné dopravě (1918-1939): realizované a nerealizované projekty
Vávra, Radek ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Práce se zabývá tématem městské hromadné dopravy v Praze v období 1918-1939 se zaměřením na nové dopravní prostředky, které rozlišuje na realizované (autobusy a trolejbusy) a nerealizované projekty (podzemní dráha). Cílem je rozšířit dosavadní poznání o vzniku a rozvoji nových dopravních prostředků a zhodnotit úspěšnost těchto prostředků. Kromě nových údajů hledá mezi projekty vzájemné souvislosti a zasazuje vývoj do celkového kontextu. Úvodní kapitola přibližuje předcházející vývoj v pražské hromadné dopravě. Další se věnuje tramvajové dopravě, ve sledovaném období nejpoužívanějšímu prostředku. Hlavní částí práce jsou kapitoly zabývající se autobusovou dopravou, trolejbusovou dopravou a plány podzemní dráhy. Tyto kapitoly se zaměřují na okolnosti vzniku projektů, na příčiny, které vedly k jejich realizování či nerealizování, na další vývoj a na celkovou úspěšnost projektů, založenou mj. na statistických datech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Rozvoj nových dopravních prostředků v pražské hromadné dopravě (1918-1939): realizované a nerealizované projekty
Vávra, Radek ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Práce se zabývá tématem městské hromadné dopravy v Praze v období 1918-1939 se zaměřením na nové dopravní prostředky, které rozlišuje na realizované (autobusy a trolejbusy) a nerealizované projekty (podzemní dráha). Cílem je rozšířit dosavadní poznání o vzniku a rozvoji nových dopravních prostředků a zhodnotit úspěšnost těchto prostředků. Kromě nových údajů hledá mezi projekty vzájemné souvislosti a zasazuje vývoj do celkového kontextu. Úvodní kapitola přibližuje předcházející vývoj v pražské hromadné dopravě. Další se věnuje tramvajové dopravě, ve sledovaném období nejpoužívanějšímu prostředku. Hlavní částí práce jsou kapitoly zabývající se autobusovou dopravou, trolejbusovou dopravou a plány podzemní dráhy. Tyto kapitoly se zaměřují na okolnosti vzniku projektů, na příčiny, které vedly k jejich realizování či nerealizování, na další vývoj a na celkovou úspěšnost projektů, založenou mj. na statistických datech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Moskevské metro v letech 1935-2011
Romanova, Elena ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Szobi, Pavel (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analýza vývoje moskevského metra z různých hledisek od roku 1935 do současnosti. Na základě dostupných pramenů a literatury bude proveden rozbor rozvoje výstavby systému podzemní dopravy v Moskvě v rozličných časových obdobích. Práce se věnuje nejen vývoji a plánu rozšíření metra v souvislosti s rozvojem města, ale zahrnuje i vývoj technických (konstrukčních) charakteristik stanic, jednotlivých linek a vlakových souprav. Část práce bude zaměřena na architekturu stanic metra. Součásti práce bude komparace nejstaršího metra sovětského typu v Moskvě s nejstarším metrem světa v Londýně. Další část práce se bude zabývat ekonomickými a statistickými ukazateli, analýzou problémů financování podzemní dopravy v Moskvě jak v sovětském období, tak i po rozpadu SSSR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.