Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produkty cruise turismu na trhu cestovního ruchu
DIVIŠOVÁ, Eva
Cílem bakalářské práce je analýza cruise turismu, identifikace klíčových aspektů úspěšnosti těchto produktů u zákazníků a návrhy marketingových řešení pro poskytovatele služeb cruise turismu. V literární rešerši jsou popsány základní pojmy cestovního ruchu, mezinárodního cestovního ruchu a výhody lodní dopravy. Tato část se také soustředí na významné účinky výletních lodí na ekonomiku a pozitivní a negativní dopady těchto lodí na životní prostředí. Praktická část bakalářské práce využívá výsledků analýzy nabídky cestovních kanceláří, které se v České republice specializují na prodej plaveb a na kompletní služby které poskytují. Zde je porovnáno i rozdílné vybavení výletních lodí a nejnavštěvovanější destinace světě. Tato část také zahrnuje průzkum spokojenosti klientů s plavbami, výsledky tohoto průzkumu a doporučení pro cestovní kanceláře jak eliminovat negativa ze šetření.
Podnikatelský plán - cestovní agentura
Kubík, Václav ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Nosným tématem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení cestovní agentury prodávající okružní plavby. V teoretické části jsem se zaměřil na vývoj podnikání v malých a středních podnicích v rámci České republiky s důrazem na oblast cestovního ruchu a popis náležitostí, které by podnikatelský plán měl obsahovat. V části praktické jsem vypracoval konkrétní podnikatelský plán, ve kterém jsem kladl důraz na popis podnikatelského prostředí pro oblast cestovního ruchu a analýzu konkurence. Součástí podnikatelského plánu je i vytvoření marketingového a finančního plánu. V závěru hodnotím celou podnikatelskou myšlenku z hlediska životaschopnosti a realizace.
Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Hlinková, Eliška ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu spotřebního chování a specifiky kupního rozhodovacího procesu Čechů při zajišťování zahraniční dovolené a metodiky segmentace trhu v cestovním ruchu, respektive v segmentu okružních plaveb. Analýza současných trendů a determinant na straně nabídky i poptávky umožní sestavení konkurenceschopného konceptu marketingové strategie nově vznikající cestovní kanceláře.
Finanční plán jako součást podnikatelského plánu při založení společnosti.
Štechová, Edita ; Škerlíková, Tatiana (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu zakladatelského finančního plánu, který tvoří nedílnou součást podnikatelského plánu. Cílem práce je sestavení finančního plánu pro nově vznikající cestovní kancelář a posouzení jejího hospodaření pomocí plánovaných účetních výkazů. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou vysvětleny metodické postupy při finančním plánování. Druhá obsáhlejší část práce je věnována představení konkrétní cestovní kanceláře a prognózy jejího hospodaření do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.