Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Školní projekt s tematikou očkování pro 2. stupeň základní školy a střední školy
Jechová, Markéta ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá tématem očkování. Zachycuje jeho historii a princip. Navození stavu imunizace organismu je napomáháno pomocí očkovacích látek, které se aplikují v určitých časových intervalech podle pravidel zakotvených v zákoně. Než je očkovací látku možné aplikovat pacientům je nutné jí důkladně prozkoumat, aby byla zajištěna její bezpečnost. Výzkum probíhá neustále, aby se rozšířil počet nemocí, proti kterým bude možné chránit organismus. S očkováním je spojeno také jeho financování, ať už jde o financování výzkumu nebo očkovacích látek dostupných pro pacienty. Vzhledem k tomu, že očkování je běžnou součástí života všech nejen dospělých, ale i dětí, je nezbytné poskytnout informace žákům i studentům ve školách. Jednou z možností, jak toho dosáhnout, je využití projektové výuky, kterou se tato práce rovněž zabývá. Tato výuka má své výhody i nevýhody, a proto vyžaduje specifický přístup žáků, studentů i učitelů. V této práci jsou navrženy tři projekty na téma očkování, které byly vyzkoušeny v sextě víceletého gymnázia, ve třetím ročníku středního zdravotnického lycea a v osmém ročníku základní školy. Je zde zaznamenáno, jak žáci a studenti vypracovávali příslušné úkoly, jak rozpracovali téma očkování a jak se vypořádali s projektovou výukou.
Očkovací kalendář a jeho vývoj u dětí do15 let.
BRODSKÁ, Ludmila
Očkování je v dnešní době diskutované téma a dělí obyvatele České republiky na dvě skupiny. V první skupině se sdružují zastánci očkování, ve druhé skupině jeho odpůrci. Tato bakalářská práce je reakcí na tuto situaci a má poukázat nejen na historii očkování, ale především na jeho důležitost. Bakalářská práce "Očkovací kalendář a jeho vývoj u dětí do 15 let" byla zpracována jako teoretická. Cílem práce bylo zmapovat vývoj očkovacího kalendáře u dětí do 15 let a dále zmapovat možnosti, dostupnost, způsoby očkování a následnou ošetřovatelskou péči včetně možných komplikací po očkování. V práci nechybí nahlédnutí do historie a vývoje zejména těch vakcín, jež se v současné době vztahují proti jednotlivým onemocněním, zejména proti onemocněním, proti v současné době podléhají k povinnému očkování. Dále zde najdeme informace o nepovinná nepovinném a očkování, doplňková doplňkovém očkování, rozdělení očkovacích látek dle typu a druhu vakcín, o způsobu jejich aplikace, případné případně o kontraindikace kontraindikacích a komplikacekomplikacích, opomeinuta nebude ani role sestry při očkování dětí a také informaci údaje o očkovacím průkazu. Bakalářská práce byla zpracována jako teoretická s využitím metody analýzy, syntézy a explanace. Po prozkoumání všech publikací, které přispěly k vytvoření této bakalářské práce, byly získané vědomosti poznatky podrobně rozpracované do dílčích oddílů dle přehlednosti a souvislostisouvislostí. Důležitým zjištěním, k němuž které bakalářská práce přinesladospěla, je především potvrzení významu očkování, jehož úkolem je záchrana lidských životů. Práce může být využita jako informační a studijní materiál nejen pro sestry, ale i pro laickou veřejnost. Za velký úspěch by bylo považováno, pokud by bakalářská práce přispěla k přesvědčení některého alespoň části ze skupiny odpůrců očkování o jeho významu očkování a vedla ke přehodnocení jejich negativního postoje změně názoru na jeho využití.
Školní projekt s tematikou očkování pro 2. stupeň základní školy a střední školy
Jechová, Markéta ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá tématem očkování. Zachycuje jeho historii a princip. Navození stavu imunizace organismu je napomáháno pomocí očkovacích látek, které se aplikují v určitých časových intervalech podle pravidel zakotvených v zákoně. Než je očkovací látku možné aplikovat pacientům je nutné jí důkladně prozkoumat, aby byla zajištěna její bezpečnost. Výzkum probíhá neustále, aby se rozšířil počet nemocí, proti kterým bude možné chránit organismus. S očkováním je spojeno také jeho financování, ať už jde o financování výzkumu nebo očkovacích látek dostupných pro pacienty. Vzhledem k tomu, že očkování je běžnou součástí života všech nejen dospělých, ale i dětí, je nezbytné poskytnout informace žákům i studentům ve školách. Jednou z možností, jak toho dosáhnout, je využití projektové výuky, kterou se tato práce rovněž zabývá. Tato výuka má své výhody i nevýhody, a proto vyžaduje specifický přístup žáků, studentů i učitelů. V této práci jsou navrženy tři projekty na téma očkování, které byly vyzkoušeny v sextě víceletého gymnázia, ve třetím ročníku středního zdravotnického lycea a v osmém ročníku základní školy. Je zde zaznamenáno, jak žáci a studenti vypracovávali příslušné úkoly, jak rozpracovali téma očkování a jak se vypořádali s projektovou výukou.
Hodnocení prevence u cestovatelů do zahraničí
SÝKOROVÁ, Martina
Absolventská práce {\clqq}Hodnocení prevence u cestovatelů do zahraničí`` se zabývá problematikou spojenou s cestováním do zahraničí, do oblastí mimo Evropu, kdy hrozí cestovatelům riziko nákazy zejména infekčními chorobami, ale i jiná rizika, jejichž nebezpečí lze informovaností a důsledným dodržování doporučených opatření minimalizovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.