Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití ICT zaměstnanci krajských inspektorátů ČŠI v inspekční práci
Egertová, Jana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování využívaných informačních a komunikačních technologií v krajských inspektorátech České školní inspekce a zjištění, zda informační a komunikační technologie nějakým způsobem změnily činnost pracovníků krajských inspektorátů po určitém období. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů z oblasti informačních a komunikačních technologií. Další část je věnována charakteristice, činnosti a organizační struktuře České školní inspekce a využívání ICT zaměstnanci inspektorátů před rokem 2006 a po tomto období. Ve výzkumné části jsou analyzovány výsledky výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory a kontrolními pracovníky, kteří u ČŠI pracovali již před rokem 2006 a pracují dosud. Výzkum je doplněn řízenými rozhovory s řediteli inspektorátů. Závěrečná část shrnuje výsledky výzkumu a formuluje návrhy na zkvalitnění využívání informačních a komunikačních technologií v inspekční práci ve formě doporučení pro management inspektorátů. KLÍČOVÁ SLOVA: Česká školní inspekce, informační a komunikační technologie, informační společnost, školní inspektoři a kontrolní pracovníci, notebooky, intranet, informační systémy, InspIS (inspekční informační systém), sběr dat
Marketingova strategie HPhobby s.r.o.
Tegzová, Milena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti HPhobby s.r.o., která realizuje svoji činnost pouze prostřednictvím internetového obchodu www.hphobby.cz. Cílem práce je analyzovat společnost včetně její konkurence a aplikovat tato data na marketingovou strategii zaměřenou na nástroje Internetu. První kapitola se věnuje analýze společnosti a konkurence, pro vypracování je využita SWOT a PEST analýza a BCG matice. Druhá kapitola je věnována segmentaci spotřebitele, pro ni jsou využita data MML-TGI ČR, ČSÚ, vlastní dotazník a interní data společnosti. Třetí kapitola se zabývá marketingovou strategií, kde vymezuji marketingové cíle společnosti, marketingový mix včetně rozpočtu, monitoring a vyhodnocení marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.