Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva
Kasárník, Tomáš
KASÁRNÍK, T. Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva. Diplomová práce. Brno: FRRMS MENDELU, 2019. Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na trhu piva v České republice. Cílem práce bylo tyto vlivy identifikovat. Také byly zjištěny faktory, jež konzumenty ovlivňují při výběru restauračních zařízení za účelem konzumace piva. Rovněž byly představeny aktuální trendy na tomto trhu a preference spotřebitelů. Součástí výzkumu bylo dotazníkové šetření, jehož se zúčastnilo 408 respondentů.
Aplikace behaviorální psychologie v marketingu se zaměřením na cenové stimuly
Ptáčková, Marta ; Hofmannová, Jitka (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cena je součástí marketingového mixu a hraje významnou roli v procesu rozhodování zákazníka. Hlavním cílem práce je prozkoumat, co stojí za nákupními rozhodnutími. Práce je rozdělena do dvou částí. První část shrnuje poznatky autorů o tom, jak dochází k nákupnímu rozhodnutí a jakou roli hrají emoce pro jeho správnost. Protože příběhy nejsou emočně neutrální, práce analyzuje dopady vyprávění na cenu, kterou jsou lidé ochotni zaplatit, a také to, zdali má tato cena dopad na vnímanou kvalitu produktu, který konzumujeme. Druhou část tvoří vlastní výzkum, během něhož bylo provedeno šest hloubkových rozhovorů. Cílem výzkumu bylo získat představu o kontextu, v jakém lidé činí svoje nákupní rozhodnutí, a získat nové podněty k tématu práce.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.