Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Beňo, Martin
Beňo M. Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá vlivem ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení ke zvýšení návštěvnosti online či offline prodejního kanálu maloobchodníků na trhu elektroniky v České republice, a to na základě zjištění, zda a jak působí ROPO efekt, případně obrácený ROPO efekt na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na tomto trhu. Pro naplnění cíle bylo využito sekundárních dat i dat primárních. Primární data byla získána kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkového šetření, která byla doplněna o poznatky z kvalitativního výzkumu provedeného pomocí semistrukturovaných hloubkových rozhovorů. Data byla statisticky analyzována a na základě výsledků byla navrhnuta pomocí marketingového mixu 4P doporučení pro maloobchodníky na trhu s elektronikou v ČR.
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
ŠÍTALOVÁ, Sára
Cílem diplomové práce je popsat nákupní chování spotřebitelů v prodejně a navrhnout změny prostorového uspořádání vybrané prodejny. Teoretická část se zaměřuje na popsání rozdílů mezi spotřebním a nákupním chováním, přístupům ke spotřebnímu chování a faktorům, které jej ovlivňují. Podstatnou částí je též kupní rozhodovací proces a principy space managementu. Praktická část mapuje současný stav prodejny a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na změny.
Biopotraviny na českém trhu
Zajícová, Petra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou biopotravin. Cílem práce je analyzovat postoje a chování spotřebitelů při nákupu biopotravin s ohledem na mezigenerační rozdíly. Tento cíl je dosažen pomocí dotazníkového šetření. V první kapitole jsou biopotraviny a ekologické zemědělství definovány a blíže specifikovány. Druhá kapitola se zabývá nabídkou biopotravin na prodejních místech a blíže určuje poptávku po biopotravinách. V třetí kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkové šetření.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOROUSOVÁ, Radka
Problematikou, kterou se ve své diplomové práci zabývám jsou "Postoje a nákupní chování spotřebitelů v nákupním centru", konkrétně jsem se zaměřila na nákupní centrum Tesco v Písku. Proto, aby obchodníci byli schopni obstát v současnosti v konkurenčním boji, je důležité, aby věděli, jak jejich zákazníci nakupují, čím se nechávají ovlivňovat, jaká je znalost zákazníků, týkající se jednotlivých produktů a podobně. Toto téma mě tedy zaujalo svou aktuálností a je pro mě velmi zajímavé. Pro získání těchto informací byl proveden v nákupním centru marketingový výzkum, jehož výsledky jsou v diplomové práci zpracovány.
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Frič, Peter ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Buyer decision process is an important mechanism in the heads of consumers which leads them through purchase decisions. To understand behaviour of consumers, this process has to be analyzed and explained. Aim of this thesis is to analyze market of electric shavers in the Czech Republic and to determine key factors influencing purchase behaviour. Secondary and primary research are undertaken to reach the goal of the paper. In addition, five hypotheses are evaluated to verify author's expectations about the market of electric shavers for men in the Czech Republic. Analysis shows that consumers base their decisions about shavers mostly on performance and price. Though, majority of consumers do not buy shavers themselves, but receive it as a present from close family or relatives.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.