Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vysílání video streamu na Windows Phone
Jež, Adam ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a realizace aplikace pro mobilní systém Windows Phone, která bude schopna vysílat multimediální tok z kamery mobilního zařízení prostřednictvím paketové sítě. Pro navázání spojení a sjednání podmínek přenosu je využitý protokol RTSP, samotná multimediální data jsou posílána prostřednictvím protokolu RTP. V práci jsou popsány tyto protokoly a navazující protokoly jako RTCP a SDP. Stručně popsaný je také vývoj multimediální aplikace pro Windows Phone. V poslední části práce je rozebrán dopad transportního protokolu na kvalitu videa. Hlavním výsledkem práce je aplikace, která je téměř připravena pro publikování.
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím hloubkových senzorů. A následně, s využitím získaných znalostí, navrhnout uživatelské rozhraní pro práci s multimediálním obsahem, které pro interakci s uživatelem využívá senzor Kinect.
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Přínosy a úskalí využívání multimediálních aplikací ve výuce francouzského jazyka
CÍZLOVÁ, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá tematikou začleňování mobilních dotykových zařízení do výuky francouzského jazyka a možnostmi jejich využití v praxi. Teoretická část se věnuje komplexnímu zmapování této problematiky z různých hledisek didaktického, technického a zejména metodického. V praktické části popisujeme výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo způsoby zapojování mobilních technologií do hodin francouzštiny na českých školách a postoje učitelů k těmto didaktickým prostředkům. Dále je v praktické části představen přehled multimediálních aplikací včetně návrhu konkrétních aktivit, které lze použít při výuce francouzštiny.
A Novel Approach for the Increase in Student's Learning Motivation
Veselý, O. ; Vild, Ondřej ; Šťastný, J.
We did a pilot study of a novel internet-based system and its potential application in education. The target are university students whose study field is largely based on encyclopedical knowledge. We attempted to answer a question, whether the proposed system can be a sustainable educational tool benefiting all involved subjects, i.e. students, senior experts and public. We observed the effect of various extrinsic motivational factors: we focused primarily on how is the students' motivation influenced by minor financial reward. The results after 22 weeks of monitoring suggest the proposed system can be a sustainable tool for students' education and involvement in solving real problems. However, it was difficult to make a conclusion about the influence of motivation factors, a longer monitoring is needed.
Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím hloubkových senzorů. A následně, s využitím získaných znalostí, navrhnout uživatelské rozhraní pro práci s multimediálním obsahem, které pro interakci s uživatelem využívá senzor Kinect.
Vysílání video streamu na Windows Phone
Jež, Adam ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a realizace aplikace pro mobilní systém Windows Phone, která bude schopna vysílat multimediální tok z kamery mobilního zařízení prostřednictvím paketové sítě. Pro navázání spojení a sjednání podmínek přenosu je využitý protokol RTSP, samotná multimediální data jsou posílána prostřednictvím protokolu RTP. V práci jsou popsány tyto protokoly a navazující protokoly jako RTCP a SDP. Stručně popsaný je také vývoj multimediální aplikace pro Windows Phone. V poslední části práce je rozebrán dopad transportního protokolu na kvalitu videa. Hlavním výsledkem práce je aplikace, která je téměř připravena pro publikování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.