| |
|
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Koubek, Filip ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro společnost specializovanou na motion design. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analyza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, ktery by měl vést k naplnění všech stanovenych cílů.
|
|
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Koubek, Filip ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro společnost specializovanou na motion design. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analyza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, ktery by měl vést k naplnění všech stanovenych cílů.
|
| |
|
Motion design v komunikaci televizních stanic
Menda, Jakub ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.
|