Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace metod operačního výzkumu ve vybraném podniku
Bílková, Jitka ; Kvasnička, Roman (vedoucí práce) ; Horáková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o disciplíně operačního výzkumu modely hromadné obsluhy. V teoretické části je vysvětleno, co je operační výzkum a čím se zabývá. Poté jsou položeny teoretická východiska pro problematiku modelů hromadné obsluhy. Jsou zde popsány charakteristiky modelů hromadné obsluhy, které se využívají pro jednotnou klasifikaci modelů. V praktické části je vybrán konkrétní problém - obsluha zákazníků na pobočce České pošty, který bude řešen pomocí modelů hromadné obsluhy. Ze získaných informací je vytvořen model hromadné obsluhy, který se dle Kendallovy klasifikace označuje M/M/c. Na vytvořený systém jsou aplikovány analytické výpočty a použit simulační model. Simulace modelu je provedena pomocí programu MS Excel a náhodně generovaných čísel. Postup tvorby simulačního modelu je průběžně zaznamenáván. Vytvořený simulační model je spuštěn pro 5000 zákazníků, aby výsledné hodnoty měly náležitou vypovídací schopnost. Při následném porovnávání výsledků z obou přístupů je vytvořený simulační model shledán jako neocenitelný. Se simulačním modelem lze dále pracovat a pomocí dalších funkcí lze získávat cenné informace, které jsou využity pro závěrečné doporučení.
Využití simulačních modelů a programů k analýze či zlepšení chodu podniku (reálná situace)
Záhorovská, Zuzana ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza stávající situace, identifikace slabých míst a návrh zlepšení situace na oddělení akvizic vybrané finanční společnosti, která je důležitou součástí českého trhu a která si nepřála být jmenována. V první části mé práce čtenáři poskytnu teoretický základ nezbytný k pochopení dalšího textu. Poté se věnuji tvorbě simulačních modelů pro jednotlivé týmy, na které se sledované oddělení dále dělí. Protože tyto modely jsou založeny pouze na průměrných a celkových hodnotách, popisuji v další části práce možnost jejich přiblížení realitě uvažováním směn administrátorů a měnícího se počtu zpracovávaných entit v průběhu dne. Na základě analýzy získaných hodnot jsem navrhla dva způsoby přerozdělení činností, které umožňují snížení počtu zaměstnanců a zvýšení jejich efektivity.
Využití simulace k analýze chodu Modré linky Karneval
Kociánová, Pavla ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Předmětem diplomové práce je nastínit základy simulací, modelů hromadné obsluhy a fungování zákaznických center. V praktické části je použit k úpravě získaných dat software Crystal Ball, pro samotnou simulaci a analýzu Kontakt centra Karneval pak simulační program Simul8.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.