Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Publicistický pořad o médiích Newsroom ČT 24
Košutová, Zuzana ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na první rok vysílání publicistického pořadu Newsroom ČT24. Je členěna na dva hlavní bloky, teoretický a praktický. V tom prvním je popsán teoretický kontext pořadu, jsou zde vymezeny základní užité žánry pořadu a jiná teoretická východiska. Na ně dále navazují kapitoly o historii české publicistiky s důrazem na publicistiku televizní. Tato část práce sleduje některé trendy ve vývoji televizní publicistiky ve vztahu k historickému kontextu doby, plynule přechází i do současnosti. Práce dále vymezuje základní specifika zkoumaného pořadu a metodologii jeho výzkumu. V praktické části pak zkoumá pořad z obsahové i žánrové stránky prostřednictvím kvantitativní a kvalitativní analýzy. Představuje hlavní témata a žánrová specifika pořadu v prvním roce jeho vysílání, mapuje místní kontext zpracovaných témat. Přináší také procentuální shrnutí okruhu hlavních témat pořadu. Zároveň ukazuje procentuální zastoupení místního kontextu v celkovém měřítku a doplňuje tato data o procentuální podíl hard news a soft news. Práce taktéž shrnuje nejčastější žánrové formy pořadu a porovnáním jednotlivých dílů demonstruje rozdíly v dramaturgii na jejím počátku vysílání a na jeho konci. Pojednává také o skladbě tematických bloků pořadu a stručně charakterizuje jeho základní strukturu v prvním roce vysílání.
Komunikační strategie etablujících se mediálních projektů
Černá, Michaela ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na tři nové české mediální projekty, které byly založeny v roce 2014: na zpravodajský web Echo24.cz, měsíčník Reportér magazín a videoportál DVTV. Popisuje jejich vznik, který proběhl v důsledku změn na českém mediálním trhu v letech 2013-2014. Ty se týkaly především vlastnické struktury a převzetí vydavatelského domu Mafra, a. s., podnikatelem Andrejem Babišem a krize v České televizi. Práce mapuje etablování se projektů na mediální scéně a jejich vymezování se v konkurenčním prostředí již zavedených médií. Tento proces sleduje skrze komunikační strategii projektů. Na základě předem vymezených kritérií analyzuje zaváděcí kampaně, použité marketingové prostředky a komunikaci s publikem během prvního roku po startu projektů. Deskriptivní analýzu doplňují části rozhovorů s autory projektů: Daliborem Balšínkem (Echo24.cz), Robertem Čásenským (Reportér magazín) a Janem Rozkošným (DVTV). Na jejím základě je pak provedena komparace projektů a jejich komunikačních strategií. Získané poznatky jsou využitelné k dalšímu zkoumání vývoje sledovaných mediálních projektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.