Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obraz otce v současné reklamě a jeho reflexe muži
Flídrová, Eva ; Saicová Římalová, Lucie (vedoucí práce) ; Chromý, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá obrazem otce v současné reklamě a jeho percepcí muži. V teoretické části jsou vysvětlovány základní pojmy ze studia médií, lingvistiky, kognitivní lingvistiky a sociologie. Praktická část se zabývá metodikou výzkumu, formulaci hypotézy a analytických otázek. Závěr práce patří popisu pěti vybraných reklam na nápoje a potraviny, které se objevily na českých obrazovkách v letech 2016 a 2017. Použití metody nestrukturovaného rozhovoru ukázalo, že vybraní muži se neztotožňují s rolí otce vyobrazenou v reklamě. Klíčová slova: reklama, média, gender, jazykový obraz světa, jazykový obraz otce

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.