Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama ve školních učebnicích aneb nový mediatyp?
Mikulka, Jan ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Diplomová práce na téma Reklama ve školních učebnicích aneb nový mediatyp? se zabývá dosud nezmapovanou oblastí učebnic pro základní a střední školy a odborná učiliště. Cílem práce je analýza reklamního prostředí školních učebnic a mediálních obsahů, které se v nich vyskytují. Práce si zároveň klade za cíl odpovědět na otázku, zdali jsou reklamní sdělení v učebnicích v souladu se zákonem o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání (tzv. školský zákon). Práce se věnuje oblasti mediálního trhu, která nepodléhá dostatečné regulaci ze strany zákonů České republiky. Nastíněny jsou i právní regulace ochrany proti reklamě směrem na děti z jiných zemí. Součástí práce je také vyjádření zástupců jednotlivých nakladatelství školních učebnic a zaměstnankyně Ministerstva školství a jejich pohled na problematiku reklamního diskurzu ve školním prostředí. Součástí výzkumu je deskriptivní analýza nalezených reklamních sdělení ve školních učebnicích, práce dále zkoumá charakter těchto sdělení a jaký je jejich vztah k vzdělávacímu obsahu učebnic. Práce se také zabývá schvalovací doložkou Ministerstva školství, která je udělována učebnicím, které jsou zpracovány v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Marketing MF DNES a iDnes.
Vaňo, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání současného postavení deníku Mladá fronta DNES a internetového portálu iDNES.cz na českém mediálním trhu. Novinový, stejně jako internetový trh neustále prochází určitými změnami zapříčiněnými především technologickým pokrokem a vývojem společnosti. Oba produkty spadají pod mediální skupinu Mafra, která musí reagovat na neustálý rozvoj internetu, jako dynamicky rostoucího médiatypu, na úkor tiskovin. Předpokladem úspěchu je úzká spolupráce mezi oběma zpravodajskými kanály a časté využívání možností propagace v rámci ostatních médií spadající pod mediální skupinu Mafra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.