Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání lyžařských instruktorů v ČR
Horníková, Zuzana
Bakalářská práce „Vzdělávání lyžařských instruktorů v České republice.“ se zabývá problematikou poskytování vzdělávání v oblasti lyžařských instruktorů a popisuje cestu k získáni licence v tomto oboru. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je část teoretická, kde je podrobně popisována problematika vzdělávání, vzdělávání dospělých a zájmové vzdělávání. Následně jsou zde popsány lyžařské instituce, které působí v České republice. Poté je vybrána pouze jedna daná instituce, která je velmi dopodrobna popsána. V empirické části práce zkoumá cestu k roli lyžařského instruktora, jejich impulsy a předpoklady proto stát se instruktorem. Tento jev byl zkoumán pomocí kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů. Jako respondenti byli vybráni instruktoři dané lyžařské školy.
Zpracování techniky a metodiky jízdy s monoski formou instruktážního DVD
ČÁSTEK, Daniel
Bakalářská práce je zpracována teoreticko-didaktickou formou a zabývá se lyžováním osob s handicapem, konkrétně jízdou s monoski z pohledu lyžařských instruktorů. Analytická část je směrována na klasifikaci postižení, význam aplikovaných pohybových aktivit a sportu pro osoby se zdravotním postižením se zakomponováním historie a vrcholných sportovních soutěží. Za stěžejní lze považovat kapitolu zabývající se problematikou lyžování s představením všech typů monoski včetně jejich technických parametrů a využití v praxi. Hlavní metody práce jsou videostudie a pozorování. Zpracované instruktážní DVD může v praxi fungovat jako metodologická pomůcka pro budoucí lyžařské instruktory asistenty.
Současné trendy výuky lyžování dětí
Drbohlavová, Jana ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název práce: Současné trendy výuky lyžování dětí Cíle práce: Cílem práce bylo shromáždit dostupné výukové materiály, dokumenty, týkající se lyžování předškolních a mladších školních dětí. Metody práce: Jedná se o rešerši literatury na základě analýzy dokumentů. Výsledky práce: Ze získaných zdrojů vyplynulo, že výuku lyžování dětí předškolního věku a mladšího školního věku lze realizovat třemi rozdílnými způsoby, tedy lyžováním pod vedením rodičů, účastí na "povinném" lyžařském kurzu nebo placenou výukou v komerční lyžařské škole. Každou z těchto výuk charakterizují jak výhody, tak i nevýhody s ní spojené. Při výuce lyžování vedené rodiči je výhodou účast rodiče, kterou nejvíce ocení nejmladší děti v úplných začátcích. Je vhodná pro pozitivní motivaci k získávání dalších lyžařských dovedností. Nevýhodou lyžování s rodiči je možnost neprofesionálního pedagogického působení na dítě, které může vést až k demotivaci. Na školním lyžařském kurzu je výuka lyžování vedena školním pedagogem, podpořená profesionálním instruktorem, čímž je zajištěna kvalitní metodická posloupnost výuky. Výhodou je, že pedagog děti dlouhodobě zná a může volit individuální přístup. Další výhodou je, že s lyžařskými dovednostmi se setká i skupina nesportovních dětí, které by jinak nepřišly s lyžováním do styku. Obtíží této výuky...
Současné trendy výuky lyžování dětí
Drbohlavová, Jana ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název práce: Současné trendy výuky lyžování dětí Cíle práce: Cílem práce bylo shromáždit dostupné výukové materiály, dokumenty, týkající se lyžování předškolních a mladších školních dětí. Metody práce: Jedná se o rešerši literatury na základě analýzy dokumentů. Výsledky práce: Ze získaných zdrojů vyplynulo, že výuku lyžování dětí předškolního věku a mladšího školního věku lze realizovat třemi rozdílnými způsoby, tedy lyžováním pod vedením rodičů, účastí na "povinném" lyžařském kurzu nebo placenou výukou v komerční lyžařské škole. Každou z těchto výuk charakterizují jak výhody, tak i nevýhody s ní spojené. Při výuce lyžování vedené rodiči je výhodou účast rodiče, kterou nejvíce ocení nejmladší děti v úplných začátcích. Je vhodná pro pozitivní motivaci k získávání dalších lyžařských dovedností. Nevýhodou lyžování s rodiči je možnost neprofesionálního pedagogického působení na dítě, které může vést až k demotivaci. Na školním lyžařském kurzu je výuka lyžování vedena školním pedagogem, podpořená profesionálním instruktorem, čímž je zajištěna kvalitní metodická posloupnost výuky. Výhodou je, že pedagog děti dlouhodobě zná a může volit individuální přístup. Další výhodou je, že s lyžařskými dovednostmi se setká i skupina nesportovních dětí, které by jinak nepřišly s lyžováním do styku. Obtíží této výuky...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.