Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza LDT Bulovka
Dočkal, Petr ; Veverka, Jiří (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Práce se zabývá problematikou volného času dětí o letních prázdninách. Na základě analýzy konkrétního tábora - NOO Bulovka jsou formulovány základní teze o náležitostech dobrého tábora. Zároveň jsou v práci komparovány jednotlivé složky táborového programu včetně evaluace. Vedle práce s odbornou literaturou a prameny využil autor také osobní zkušenost a výsledky svého několikaletého pozorování. Klíčová slova volný čas, pedagogika volného času, letní dětský tábor, NOO Bulovka, letní prázdniny, analýza táborového programu
Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti ze 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3
Panušová, Lenka ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název práce: Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3 Cíle práce: Cílem práce je zjistit, v jaké míře se děti v Praze 3 účastní prázdninových aktivit organizovaných DDM. Zajímá nás, zda mají děti o poskytovaných službách přehled, jestli nabídku dostatečně využívají a co je ovlivňuje při výběru činností. Dále také zjišťujeme, o které činnosti děti mají či nemají zájem. Metody: Získávání dat proběhlo formou strukturovaného dotazníku, jenž byl rozdán žákům 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3. Ke zpracování výsledků jsou užity vhodné statistické metody. Výsledky: Více než polovina dětí má zájem o nabízené prázdninové programy organizované DDM. Děti nejčastěji vědí, že DDM nabízí pravidelné zájmové "kroužky" a pořádá letní tábory, o dalších činnostech už je jejich přehled horší. Při výběru činností mají nejznačnější vliv kamarádi a rodiče. Děti by měly zájem vyzkoušet si hůře dostupné aktivity pojící se s dobrodružstvím v přírodě, jako je paintball, vodní turistika a cykloturistika. Klíčová slova: volný čas, zájmová činnost, DDM, letní prázdniny
Optimální vymezení letních prázdnin z klimatologického hlediska
Kothan, Filip ; Sládek, Ivan (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Smyslem práce je navrhnout postup, jak nalézt prázdninové období s kvalitním počasím, které by tak bylo vhodné k trávení volného času v přírodě. Prázdniny byly hodnoceny podle teploty vzduchu, slunečního svitu a srážek. Měly by tedy postihnout období s maximální teplotou vzduchu, maximální délkou slunečního svitu a minimálním úhrnem srážek za rok. Poskytnutá data o ukazatelích zmíněných meteorologických prvků pocházejí z meteorologických stanic Doksany, Praha Ruzyně a Brno Tuřany a byly hodnoceny za období 1. 1. 1961 - 31. 12. 2010. Nejprve byly vypočteny termíny prázdnin optimálních z hlediska jednotlivých meteorologických prvků, které byly dále použity pro výpočet požadovaného termínu prázdninového období, příznivého z hlediska více těchto prvků. Prázdniny, stanovené podle denní průměrné teploty vzduchu a denního úhrnu slunečního svitu, by měly trvat od 19. 6. do 19. 8. nepřestupného roku. Prázdniny, vhodné z hlediska denní průměrné teploty vzduchu a délky dne pak od 14. 6. do 14. 8.
Integrace dětí a mládeže se zdravotním handicapem na táboře Společenství harmonie těla a ducha
Tremlová, Gabriela ; Hubertová, Lucie (vedoucí práce) ; Dočkal, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá integrací dětí a mládeže se zdravotním handicapem na táboře "Společenství harmonie těla a ducha". Cílem práce je představit neziskovou organizaci Společenství harmonie těla a ducha. Zaměřit se na problém integrace a vyhodnotit míru integrace v rámci jednotlivých aktivit tábora. Navrhnout opatření pro další běh tábora v roce 2014. V práci jsou vymezeny základní pojmy: "integrace" a "volný čas na táboře". Text je rozdělen na dva oddíly: teoretický a praktický. Tyto oddíly na sebe navazují skrze jednotlivé kapitoly. Závěr práce shrnuje výsledky, které jsem zjistila působením na táboře. V práci jsou také zmíněny návrhy pro lepší integraci v roce 2014. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza LDT Bulovka
Dočkal, Petr ; Veverka, Jiří (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Práce se zabývá problematikou volného času dětí o letních prázdninách. Na základě analýzy konkrétního tábora - NOO Bulovka jsou formulovány základní teze o náležitostech dobrého tábora. Zároveň jsou v práci komparovány jednotlivé složky táborového programu včetně evaluace. Vedle práce s odbornou literaturou a prameny využil autor také osobní zkušenost a výsledky svého několikaletého pozorování. Klíčová slova volný čas, pedagogika volného času, letní dětský tábor, NOO Bulovka, letní prázdniny, analýza táborového programu
Optimální vymezení letních prázdnin z klimatologického hlediska
Kothan, Filip ; Sládek, Ivan (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Smyslem práce je navrhnout postup, jak nalézt prázdninové období s kvalitním počasím, které by tak bylo vhodné k trávení volného času v přírodě. Prázdniny byly hodnoceny podle teploty vzduchu, slunečního svitu a srážek. Měly by tedy postihnout období s maximální teplotou vzduchu, maximální délkou slunečního svitu a minimálním úhrnem srážek za rok. Poskytnutá data o ukazatelích zmíněných meteorologických prvků pocházejí z meteorologických stanic Doksany, Praha Ruzyně a Brno Tuřany a byly hodnoceny za období 1. 1. 1961 - 31. 12. 2010. Nejprve byly vypočteny termíny prázdnin optimálních z hlediska jednotlivých meteorologických prvků, které byly dále použity pro výpočet požadovaného termínu prázdninového období, příznivého z hlediska více těchto prvků. Prázdniny, stanovené podle denní průměrné teploty vzduchu a denního úhrnu slunečního svitu, by měly trvat od 19. 6. do 19. 8. nepřestupného roku. Prázdniny, vhodné z hlediska denní průměrné teploty vzduchu a délky dne pak od 14. 6. do 14. 8.
Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti ze 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3
Panušová, Lenka ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název práce: Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3 Cíle práce: Cílem práce je zjistit, v jaké míře se děti v Praze 3 účastní prázdninových aktivit organizovaných DDM. Zajímá nás, zda mají děti o poskytovaných službách přehled, jestli nabídku dostatečně využívají a co je ovlivňuje při výběru činností. Dále také zjišťujeme, o které činnosti děti mají či nemají zájem. Metody: Získávání dat proběhlo formou strukturovaného dotazníku, jenž byl rozdán žákům 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3. Ke zpracování výsledků jsou užity vhodné statistické metody. Výsledky: Více než polovina dětí má zájem o nabízené prázdninové programy organizované DDM. Děti nejčastěji vědí, že DDM nabízí pravidelné zájmové "kroužky" a pořádá letní tábory, o dalších činnostech už je jejich přehled horší. Při výběru činností mají nejznačnější vliv kamarádi a rodiče. Děti by měly zájem vyzkoušet si hůře dostupné aktivity pojící se s dobrodružstvím v přírodě, jako je paintball, vodní turistika a cykloturistika. Klíčová slova: volný čas, zájmová činnost, DDM, letní prázdniny

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.