Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh malého hydraulického lisu se stojanem tvaru "C"
Gregor, Radek ; Tůma, Jiří (oponent) ; Pavlík, Jan (vedoucí práce)
Hlavní naplní této bakalářské práce je zkonstruovat malý hydraulický lis s jmenovitou sílou 200 kN. Dotkneme se témat jako jsou výpočty hydraulického obvodu, jeho sestavení a také výpočty rámu lisu a jeho konstrukce. Pomocí těchto dvou hlavních bodů, vytvoříme celý hydraulický lis. Po dokončení výpočtů a simulací stroje, vznikne výkresová dokumentace.
Konstrukční návrh trubkového rámu Formule Student
Ženčák, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje požadavky kladené na rám vozidla pro soutěž Formule Student pravidly a konstrukcí ostatních částí vozu. Cílem práce bylo navrhnout konstrukci rámu s použitím vysoko pevnostní oceli a provést materiálové testy požadované pravidly soutěže. Po analýze pravidel byla zvolena chrom-molybdenová ocel 15 130. Byl vypracován konstrukční návrh a analýza torzní tuhosti za pomoci softwaru Creo 2.0. Byly vytvořeny a otestovány vzorky pro ověření, zda je zvolený materiál použitelný v souladu s pravidly soutěže Formule Student.
Konstrukce asistenčního robota
Novotný, Ondřej ; Látal, Roman (oponent) ; Kučera, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je konstrukční návrh rámu a zvedacího mechanismu asistenčního robota „Boba“. Součástí práce je návrh variant mechanismů, převodů a celkové konstrukce, kontrola finálního řešení a realizace prototypu. Konstrukce rámu je navrhnuta z kompaktního a zároveň lehkého materiálu hliníku. Podvozek je tříkolové konstrukce schopný překonávat vysoké prahy díky velkým kolům. Pro pohon kol byl vybrán DC motor se jmenovitými otáčkami 500 ot./min, pro dosažení požadované rychlosti 1,5 m/s, a kroutícím momentem 600 Nmm, který je umístěny uvnitř nezávislé poháněných předních kol. Pro řešení zvedacího mechanismu byl zvolen pohybový šroub s trapézovým závitem s označením Tr 10x3 vyrobený dle normy DIN 103 z materiálu C15. Součástí práce byla výroba prototypu pro odzkoušení všech navrhnutých mechanismů a převodů s ohledem na vstupní náklady.
Hydromobil - návrh mechanicko-hydraulické rekuperace kinetické energie automobilu
Stodolák, Michal ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním řešením vozidla poháněného tlakovou energií ukládanou do hydraulicko-pneumatických akumulátorů. V první části jsou popsány druhy rekuperace energie a především je zde rozebrána hydraulická rekuperace. V závěru první části jsou nastíněny hlavní parametry konstrukce řízení vozidel. V druhé části je podrobně rozepsána konstrukce hydromobilu, kde je hlavní důraz kladen na podvozek, především řízení a brzdné systémy. Dále jsou jednotlivé části podvozku podrobeny deformačně-napěťové analýze. Závěrem je popsána samotná výroba hydromobilu a závěrečné shrnutí práce.
Konstrukce rámu jízdního kola z uhlíkových vláken
Bartoška, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu rámu jízdního kola z uhlíkových vláken s výrobní technologií vhodnou pro kusovou výrobu. V práci jsou shrnuté metody výroby kompozitních rámů a důležité parametry, které je třeba zohlednit při návrhu rámu. Pro konstrukční návrh byl zvolen rám kola typu Gravel. Rám byl navrhnut pro výrobu pomocí tištěných spojek z nerezové oceli s lepenými kompozitními trubkami. Navrhnuté řešení bylo pevnostně ověřeno. Práce obsahuje i konstrukční návrh výrobního přípravku pro stavbu cyklistických rámů.
Konstrukční uspořádání zadní části rámu vozidla Formule Student
Hajer, Václav ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce zadní části vozidla Formule Student zpracované pomocí 3D CAD systému. Ta musí splňovat veškeré požadavky kladené pravidly Formule Student, zástavbou motoru a dalších uvažovaných komponent. Finální verze konstrukce zadní části je zkompletována s dodanou přední částí a je vytvořen výpočtový model pro simulaci torzní tuhosti v MKP systému. Další výpočtový model je vytvořen pro dodaný rám cizí konstrukce. Oba tyto rámy jsou z hlediska torzní tuhosti vyhodnoceny a vzájemně porovnány. V práci jsou také uvedena vybraná pravidla Formule Student a přehled formulových rámů.
Projekt dřevostavby rodinného domu rámové konstrukce
Běťák, Adam
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rodinného domu typu bungalov systémem dřevěné rámové konstrukce. Cílem práce je vypracovat dokumentaci pro stavební povolení. Práce má dvě části - výkresovou a textovou část. Výkresová část obsahuje výkresy pro stavební povolení včetně technických zpráv a výkres vzduchotechniky s příslušnou technickou zprávou. Součástí projektové dokumentace je výpočet tepelných ztrát domu a výpočet energetické náročnosti budovy včetně průkazu energetické náročnosti a 3D vizualizace domu. V textové části jsou teoreticky popsány v současnosti využívané systémy nosných konstrukcí pro dřevostavby, materiály používané v dřevostavbách a způsoby jejich použití. Druhá část práce se zabývá samotným návrhem rámové dřevostavby. Jednotlivé navržené skladby konstrukcí na styku s exteriérem, jsou posouzeny z hlediska požadavků na tepelnou ochranu budov. V závěru práce jsou uvedeny základní konstrukční detaily.
Konstrukce rámu jízdního kola z uhlíkových vláken
Bartoška, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu rámu jízdního kola z uhlíkových vláken s výrobní technologií vhodnou pro kusovou výrobu. V práci jsou shrnuté metody výroby kompozitních rámů a důležité parametry, které je třeba zohlednit při návrhu rámu. Pro konstrukční návrh byl zvolen rám kola typu Gravel. Rám byl navrhnut pro výrobu pomocí tištěných spojek z nerezové oceli s lepenými kompozitními trubkami. Navrhnuté řešení bylo pevnostně ověřeno. Práce obsahuje i konstrukční návrh výrobního přípravku pro stavbu cyklistických rámů.
Konstrukce elektrického motocyklu
Uhlíř, František
Tato diplomová práce zpracovává návrh konstrukce elektrického motocyklu. V úvodu teoretické části jsou popsány typy motocyklů a legislativní nároky na skupinu enduro, konstrukční řešení elektrických motocyklů a jejich současnou produkci se zahrnutím přestavbových kitů. Poslední část teoretického rozboru popisuje jednotlivé konstrukční části motocyklů s elektrickým pohonem. V návrhové části je popsán výběr jednotlivých komponent, provedeny jsou základní výpočty a následně je navržen rám, provedena statická analýza a vytvořena výkresová dokumentace k některým dílům a marketingová studie k motocyklu.
Návrh malého hydraulického lisu se stojanem tvaru "C"
Gregor, Radek ; Tůma, Jiří (oponent) ; Pavlík, Jan (vedoucí práce)
Hlavní naplní této bakalářské práce je zkonstruovat malý hydraulický lis s jmenovitou sílou 200 kN. Dotkneme se témat jako jsou výpočty hydraulického obvodu, jeho sestavení a také výpočty rámu lisu a jeho konstrukce. Pomocí těchto dvou hlavních bodů, vytvoříme celý hydraulický lis. Po dokončení výpočtů a simulací stroje, vznikne výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.