Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení církevní mateřské školy
Jarošová, Markéta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku řízení církevní mateřské školy. Zabývá se specifiky řízení církevní MŠ a rozdíly vzhledem k obecní mateřské škole. Cílem práce bylo porovnání dílčích oblastí řízení CMŠ a obecní MŠ a na základě toho zjištění, zda jsou v řízení církevní MŠ a obecní MŠ rozdíly. Zjevné rozdíly byly odhaleny v oblasti práva a legislativy, další vyplynuly na základě zpracování dotazníkového šetření a rozhovorů. Tyto rozdíly už nejsou tak významné, místy mohou působit subjektivně. Práce by mohla rozšířit povědomí odborné veřejnosti a také usnadnit orientaci ředitelům církevních MŠ, zejména těm začínajícím. Legislativa nahlíží na církevní školy podobně jako na soukromé školy, je to však samostatná kategorie. V praktické části byl za metodu výzkumu zvolen dotazník doplněný o řízený rozhovor. Předmětem výzkumu je zaměření na rozdíly v oblastech řízení církevní MŠ a obecní MŠ, jako je přijímání dětí, komunikace s veřejností, hospodaření atp. Dalším bodem je pohled vedoucích pracovníků na církevní mateřské školy. Vzhledem k tomu, že jde o rozdíly zejména legislativní, jedná se spíše o doplnění teoretické části, kde už byly rozdíly a specifika poodhaleny.
Řízení církevní mateřské školy
Jarošová, Markéta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku řízení církevní mateřské školy. Zabývá se specifiky řízení církevní MŠ a rozdíly vzhledem k obecní mateřské škole. Cílem práce bylo porovnání dílčích oblastí řízení CMŠ a obecní MŠ a na základě toho zjištění, zda jsou v řízení církevní MŠ a obecní MŠ rozdíly. Zjevné rozdíly byly odhaleny v oblasti práva a legislativy, další vyplynuly na základě zpracování dotazníkového šetření a rozhovorů. Tyto rozdíly už nejsou tak významné, místy mohou působit subjektivně. Práce by mohla rozšířit povědomí odborné veřejnosti a také usnadnit orientaci ředitelům církevních MŠ, zejména těm začínajícím. Legislativa nahlíží na církevní školy podobně jako na soukromé školy, je to však samostatná kategorie. V praktické části byl za metodu výzkumu zvolen dotazník doplněný o řízený rozhovor. Předmětem výzkumu je zaměření na rozdíly v oblastech řízení církevní MŠ a obecní MŠ, jako je přijímání dětí, komunikace s veřejností, hospodaření atp. Dalším bodem je pohled vedoucích pracovníků na církevní mateřské školy. Vzhledem k tomu, že jde o rozdíly zejména legislativní, jedná se spíše o doplnění teoretické části, kde už byly rozdíly a specifika poodhaleny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.