Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podcast jako didaktický prostředek učitele
Khas, Miloslav ; Brdička, Bořivoj (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
NÁZEV: Podcast jako didaktický prostředek učitele AUTOR: Bc. Miloslav Khas KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Klíčovým a zásadním tématem této práce je využití podcastu jako výukového prostředku. Diplomová práce se zabývá historií a vývojem tohoto fenoménu a ukazuje možnosti využití na základní škole. Cílem této práce je ukázat nejen výhody a přínos podcastu pro žáka a učitele, ale poukázat i na možné problémy při jeho používání a zavádění. Teoretická část se dotkne aspektů využívání podcastu ve školách a nabídne přehled existujících výzkumů. Další část se zaměří na přehled existujících řešení a příkladů dobré praxe u nás i ve světě. Stěžejní částí je popis experimentu s vlastním řešením podcastu na Základní škole ve Staňkově. Práce může posloužit i jako průvodce podcastem pro případné další zájemce snažící se o podobné aktivity. KLÍČOVÁ SLOVA: Podcast, iPod, informační a komunikační technologie, MP3, zvuk, video, audio nahrávky, vzdělávání, kompetence, školní rádio.
Podcast jako didaktický prostředek učitele
Khas, Miloslav ; Brdička, Bořivoj (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
NÁZEV: Podcast jako didaktický prostředek učitele AUTOR: Bc. Miloslav Khas KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Klíčovým a zásadním tématem této práce je využití podcastu jako výukového prostředku. Diplomová práce se zabývá historií a vývojem tohoto fenoménu a ukazuje možnosti využití na základní škole. Cílem této práce je ukázat nejen výhody a přínos podcastu pro žáka a učitele, ale poukázat i na možné problémy při jeho používání a zavádění. Teoretická část se dotkne aspektů využívání podcastu ve školách a nabídne přehled existujících výzkumů. Další část se zaměří na přehled existujících řešení a příkladů dobré praxe u nás i ve světě. Stěžejní částí je popis experimentu s vlastním řešením podcastu na Základní škole ve Staňkově. Práce může posloužit i jako průvodce podcastem pro případné další zájemce snažící se o podobné aktivity. KLÍČOVÁ SLOVA: Podcast, iPod, informační a komunikační technologie, MP3, zvuk, video, audio nahrávky, vzdělávání, kompetence, školní rádio.
Marketing společnosti Apple
Smirnova, Tatyana ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je prozkoumat marketing společnosti Apple. Hlavním cílem práce je charakteristika a analýza marketingu společnosti Apple. Bakalářská práce je rozdělena do několika části. V první části je charakterizována společnost Apple a na základě studia odborné a doporučené literatury vysvětleny základní pojmy marketingu a marketingové strategie. Druhá část je věnována marketingové činnosti Apple, podrobně marketingovému mixu 4P společnosti Apple a vypracování SWOT analýzy. Třetí část popisuje srovnávací analýzu mobilních telefonů iPhone oproti Samsung. A na závěr je objasněna odpověď na otázku proč společnosti Apple se všemi svými pozitivními faktory, obrovskou kapitalizací, úspěšným marketingem a reklamou, se v poslední době snižuje pozice na trhu. Čím je to způsobeno? Jak je možné s tím bojovat a zda Apple proti tomu něco dělá anebo ponechává vše beze změn. Jeho postavení je posuzováno pomocí různých ukazatelů ve formě grafů, tržeb a podobně, které potvrzují propad konkurenceschopnosti Apple.
Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Kachanovska, Valeriia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza existujicích nástrojů pro rozvíjení konceptu brandu, které umožňují systematický přístup pro jeho vybudování a také navrhnout nápady na zlepšení těchto nástrojů. Objektem výzkumu je koncept budování značky (brand) podle "Kdo? Co? Jak?" Brand Building Framework. Od rozvoje brandu přenosného digitálního přehrávače iPod, který se používá jako příklad v práci, tady je analyzováne praktické využití tohoto modelu a provádí se krátké zhodnocení jeho efektivity.
iPad and its potential in education
Hloušek, Martin ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Smekal, Martin (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený přehled o zařízení iPad od společnosti Apple voblasti vzdělávání. Nejprve ukazuje strategii společnosti v Evropě a České republice. Dále pak zmiňuje a srovnává iPad s konkurenčními výrobky z různých pohledů. Další z kapitol pojednává o použití iPadu ve škole, rozebírá, jestli je toto zařízení vůbec vhodné pro školní instituce a jak studenti a učitelé z něj mohou benefitovat. Důležitou částí je průzkum mezi studenty středních škol a univerzit. Tento dotazník byl rozdělen na dvě skupiny -- iPad neuživatele a uživatele. V neposlední řadě pak práce ukazuje různé případové studie ze středních a vysokých škol a to jak může být iPad integrován do výuky. Práce také obsahuje různá doporučení a osvědčené postupy ze škol, které už mají pilotní projekty s iPady za sebou a nebo v nich neustále běží.
Mac jako pracovní nástroj studenta VŠE
Hloušek, Martin ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na produkty (především počítače) společnosti Apple. Ukazuje strategii společnosti v zahraničních státech a v České republice. Srovnává notebooky od této firmy s konkurenty dostupnými na českém trhu. Hlavním přínosem této práce je posouzení kompatibility operačního systému Mac OS X v prostředí Vysoké školy ekonomické v Praze. Dále pak provedení a vyhodnocení průzkumu ohledně počítačů Macintosh mezi studenty na VŠE v Praze. Závěrem jsou nastíněny alternativní možnosti využití výpočetní techniky na VŠE v Praze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.