Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
Applying Lean in Hypermarkets
Bobrytskyy, Serhiy ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
This Bachelor Thesis focuses on the determinants of hypermarkets and areas for lean and operational management application. The goal of the thesis is to determine the applicability of lean and operational management tools in hypermarkets. The method of the analyses is the critical case study using the deductive approach. The theoretical part explains the main factors forming hypermarket and the main lean tools which can be applied for this topic. The practical part includes the different analyses of the observed hypermarket and the possible ways to improve the current situation there, using the lean management. The output of the thesis is the project for improvement, which can be used for the real-life application.
In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
Šolcová, Tereza ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce uvádí do problematiky in-store marketingové komunikace, seznamuje s prvky a nástroji prodejního místa, dále se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti nákupního chování zákazníka a definuje aktuální trendy jej ovlivňující. Následně rozebírá účinky a možnosti implementace jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace hypermarketu Tesco Letňany a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav a najít možnosti dalšího využití těchto aspektů v obchodech společnosti Tesco.
Maloobchodní dostupnost v Jihočeském kraji
ROKŮSKOVÁ, Iva
Hlavním záměrem mojí bakalářské práce je zhodnocení maloobchodní dostupnosti sítě hypermarketů v Jihočeském kraji za pomoci programu ArcGIS 10.2. Tato maloobchodní dostupnost je hodnocena pomocí základních modelů a nástrojů, které se reálně běžně používají. Dostupnost je hodnocena pomocí Huffova gravitačního modelu, Thies-senových polygonů, modelu Buffer a nástrojem základní síťové analýzy Network Analystu. Zkoumala jsem společnosti, které na území kraje mají alespoň jeden hypermarket. Těmito společnostmi jsou AHOLD Czech Republic, a.s., Globus ČR, k.s., Kaufland Česká republika, v.o.s. a Tesco Stores ČR, a.s. Výstupem je tedy analýza dostupnosti vybraného typu maloobchodní jednotky v Jihočeském kraji a doporučení její úpravy. Zjistila jsem, že maloobchodní dostupnost v tomto kraji je na dostačující úrovni. Bakalářská práce také obsahuje teoretickou část, ve které se zabývám vymezením pojmů, které jsou v této práci použity.
Factors Influencing Impulse Buying in Retail Stores
Giorgadze, Nino ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Impulzivní nakupování je velmi rozšířený fenomén. Nejnovější statistiky ukazují, že stále více zákazníků podléhá touze nakupovat neplánované a ve většině případů nepotřebné zboží. Soudobý výzkum není schopen identifikovat nejvhodnější nástroje, které mohou využít marketingoví specialisté s cílem propagace impulzivního prodeje. Diplomová práce se zabývá důkladnou analýzou kontrolovatelných faktorů, které ovlivňují impulzivní nakupování. Zkoumány jsou především čtyři vnější podněty, konkrétně prezentace zboží, propagační značení, smyslové prvky a společenská atmosféra. Výzkum je založen na deduktivním přístupu. Práce se nejprve věnuje analýze existujících akademických článků a studií. Následně představuje dvě rozdílné metody primárního sběru dat. Hlavním nástrojem výzkumu je online dotazník. Data obdržená od 193 respondentů jsou zpracována a analyzována pomocí softwarového programu SPSS s využitím Pearsonova korelačního testu a standardní vícenásobné regresní analýzy. Dále jsou vyhodnoceny výsledky experimentu z obchodu a rozhovorů. Výzkum dochází k závěru, že velký dopad na impulzivní nakupování má prezentace zboží, která zákazníky ovlivňuje a podporuje k neplánovaným nákupům. Marketingovým specialistům je tedy doporučeno propagovat prezentaci produktů v obchodech.
Světové distribuční řetězce a jejich vliv na utváření maloobchodu v regionu
ZÁMEČNÍKOVÁ, Zuzana
Práce pojednává zejména o problematice obchodních řetězců v Jihočeském kraji. Zkoumá jejich historii, vývoj, současný stav a dále jejich vliv na maloobchod v regionu. Najdeme zde několik zajímavých postřehů z oblasti maloobchodního prodeje v Jihočeském kraji. Dále práce ukazuje, jak je obtížné, být drobným podnikatelem a udržet si svůj podíl na místním trhu. V praktické části práce tento fakt dokazuje marketingový výzkum, který byl věnován tomuto problému.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Lovas, Jan ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
V první kapitole práce se nachází obecná charakteristika hypermarketu. Druhá kapitola je věnována popisu jednotlivých prvků nákupní atmosféry. Ve třetí kapitole práce shrnuje působení obchodních řetězců Tesco a Globus na českém trhu. V poslední kapitole jsou posouzena kritéria nákupní atmosféry a jejich porovnání.
Vybavenost ČR moderními maloobchodními formáty v územním průřezu
Zubíková, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybavenosti České republiky moderními maloobchodními formáty v územním průřezu. V první kapitole je představena současná maloobchodní síť ČR a její postavení v rámci mezinárodního srovnání vybavenosti moderními maloobchodními formáty. Jsou zde uvedeny základní charakteristiky těchto formátů a představeny konkrétní společnosti, které tyto formáty na českém trhu provozují. Druhá kapitola se zabývá metodikou a teoretickými východisky analýzy. Třetí kapitola se již věnuje samotné analýze vybavenosti ČR moderními maloobchodními formáty v územním průřezu (resp. fyzické dostupnosti těchto formátů). Nejprve je stručně analyzována vybavenost ČR jako celku a dále je analýza provedena na úrovni územního členění NUTS 3 (kraje) a LAU 1 (okresy).
Space management vybrané obchodní firmy
RENNEROVÁ, Monika
Pro analyzování space managementu vybrané obchodní firmy, kterou je hypermarket Globus, ČR, k. s., České Budějovice jsem pro svou práci použila hlavně marketingový výzkum, který jsem provedla pomocí dotazníkového šetření Z výsledků, které respondenti v dotazníku uvedli je zřejmé, že preferují nákup v hypermarketu Globus před ostatními obchodními firmami, a to proto, že hypermarket Globus má velký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží, možnost oběda, posezení, přehlednost zboží v regálech a dostatek parkovacích míst. Dále jsem zjistila, že regálové uspořádání v hypermarketu Globus zákazníkům převážně vyhovuje. Zákazníci, kteří nesouhlasí s rozvrhnutím space managementu v Globusu, nejsou spokojeni s rozmístěním nápojů a potravin na opačných stranách hypermarketu. Změnu nepovažuji za rozumné řešení, nápoje mají vlastní sklad a rampu na příjem od dodavatele, přemístění nápojů k potravinám by tedy znamenalo přemístit i sklad. Mimo jiné by hypermarket přišel i o část zisků, které získává právě tím, jak má navržené regálové uspořádání celé prodejny. Zákazník prochází celým hypermarketem a nevědomky se dostane i do oddělení, který by jinak nenavštívil a to je možnost, že si zakoupí zboží, které původně neměl v plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.