Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
Spokojenost zákazníků s poskytovanými službami VSH Slaný
Šťovíček, Radek ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků s poskytovanými službami VSH Slaný Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků Aquaparku Slaný pod správou VSH Slaný. Metody: V práci byla využita metoda kvantitativního dotazování, konkrétně dotazování elektronické. Dotazník vznikl modifikací metody SQAS autorů Lama, Zhanga a Jensena (2005) do prostředí zařízení aquaparku. Hodnocení daných oblastí prováděli respondenti formou Likertovy škály. Dále byl využit polostrukturovaný rozhovor s jednatelem společnosti VSH Slaný. Výsledky: Z výsledku průzkumu je zřejmé, že respondenti jsou převážně spokojeni s poskytovanou službou, ovšem spatřují v ní i nedostatky, které například plynou z délky užívání. Spokojenost respondenti vyjádřili se zaměstnanci, čistotou v zařízení či jeho celkovou údržbou. Nespokojenost poté s nebezpečím pohybu po mokré dlaždicové podlaze. Systém skříněk byl respondenty hodnocen jako zastaralý a místo na odložení osobních věcí v prostoru sprch jako nedostačující. Respondenti vyjádřili občasné problémy s dostupností volných parkovacích míst v důsledku parkování návštěvníků přilehlých sportovišť. Nedostatky byly po vyhodnocení dotazníkového šetření konzultovány s jednatelem společnosti a byla navržena opatření, která lze realizovat k...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.