Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní specifika Korejské republiky s aplikací na firmu Hyundai
Faldynová, Lada ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Zapletal, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kulturními specifiky Korejské republiky a následnou aplikací problematiky ve firmě Hyundai. Jejím cílem je charakterizovat současnou Korejskou republiku s akcentem na zvláštnosti a rozdíly její mentality, náboženství, politického systému a především kultury. Práce je rozdělena do tří částí. V první kapitole popisuje základní informace o této zemi, stěžejní je uvedení základních kulturních principů a pravidel obchodního jednání. V druhé kapitola se zabývá charakteristikou současného hospodářství Jižní Koreje. Poslední kapitola je věnována firmě Hyundai Motor Manufacturing Czech a blíže zkoumá střet české a korejské kultury přímo v podniku a názor na česko-korejskou spolupráci ze strany zaměstnanců.
Firemní kultura firmy Hyundai
Vítková, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je seznámení s firmou Hyundai a přiblížení určitých aspektů, které musely být zváženy, než byl výrobní závod v Nošovicích postaven. Mezi aspekty, které musí být zváženy při výstavbě nových závodů, patří ekonomická situace České a Korejské republiky a také kulturní rozdíly obou zemí, kterými jsem se výhradně v této bakalářské práci zabývala. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol a každá z nich vždy obsahuje teoretickou část a konkrétní příklad. První kapitola se zabývá ekonomickou situací v České a Korejské republice a jejich vzájemným zahraničním obchodem. Druhá kapitola se věnuje české a korejské kultuře a poukazuje na rozdíly a shody daných kultur. Třetí kapitola podrobně popisuje firemní kulturu firmy Hyundai. Práce na téma firemní kultura Hyundai byla velmi zajímavá a obohacující.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.