Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza podnikových sociálních sítí
David, Štěpán ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je test podnikových sociálních sítí a navrhnutí řešení pro firmu BTL partner & media s.r.o.. Bakalářská práce se zabývá přínosy a implementací podnikových sociálních sítí ve firmách pro plánování, komunikaci a sdílení dat napříč organizacemi. Teoretická část je zaměřena na průzkum současného stavu trhu s podnikovými sociálními sítěmi a analýzu nejzásadnějších problémů v komunikaci v organizacích.
Přínosy podnikových sociálních sítí pro řízení lidských zdrojů
Traxler, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce se zaměřuje na přínosy podnikových sociálních sítí pro oblast řízení lidských zdrojů uvnitř organizace. V teoretické části této práce jsou vymezeny pojmy sociální síť, podniková sociální síť a rozbor stěžejních produktů, které těmto oblastem dominují. Následuje shrnutí kritérií pro výběr konkrétního produktu. Praktickou částí je terénní výzkum, který zkoumá problémy v oblasti řízení lidských zdrojů a nastiňuje možné řešení těchto problémů podnikovými sociálními sítěmi.
Komparativní analýza předních podnikových sociálních sítí
Grau, Jaroslav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním sociálních sítí, které jsou využívány v podnicích. Předmětem jsou 3, předem vybrané, podnikové sociální sítě. Hlavním cílem je následná analýza srovnánavých produktů. Za tímto účelem jsou v první, teoretické, části vymezeny základní pojmy, které obecně souvisí se sociálními sítěmi, jako jsou definice a popsání jednotlivých komponent. V druhé, praktické, části jsou na základě předem zvolených kritérií srovnány jednotlivé sítě. Výstup je shrnut do přehledné tabulky s vysvětlením. Na základě přečtení práce by se potenciální uživatel podnikové sítě měl snáze rozhodnout, kterou eventuálně nasadí do svého podniku, tj. která mu bude nejvíce vyhovovat.
Možnosti využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
Kabrhelová, Kateřina ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci. Za tímto účelem je v práci nejprve vymezen význam interní komunikace pro firmu, poté jsou obecně vymezeny a popsány sociální sítě se zaměřením na sociální sítě podnikové. Praktická část práce sestává z terénního průzkumu, který zkoumá aktuální stav interní komunikace ve firmách a identifikuje problémy v oblasti komunikace, se kterými se potýkající zaměstnanci v prostředí českých firem. Na základě získaných poznatků je v závěrečné části práce diskutován možný přínos využití podnikových sociálních sítí pro řešení identifikovaných problémů.
Přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
Blahout, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Vais, Vladimír (oponent)
Táto práce je zaměřená na přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci. Na začátku práce je definován pojem interní komunikace, dále jsou uvedeny cíle a trendy interní komunikace. Poté je charakterizováno, co to jsou podnikové sociální sítě a jak se liší od veřejných sociálních sítí. Je uvedeno několik příkladů podnikových sociálních sítí a jejich vlastností. V praktické části je terénní výzkum, který zkoumá problémy v interní komunikaci. Na základě výsledků dotazníku jsou navrhována a diskutována možná řešení zjištěných problémů.
Kategorizace virtuálních sociálních sítí
Březina, Petr ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Kašák, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá virtuálními veřejnými a podnikovými sociálními sítěmi. Primárním cílem je kategorizace vybraných sítí podle zadaných kritérií. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je věnována charakterizaci virtuálních sociálních sítí, jejich historii a postupnému vývoji a na praktickou část, v které je seznam nejpoužívanějších veřejných sociálních sítí z hlediska počtu jejich aktivních uživatelů a seznam nejpoužívanějších podnikových sociálních sítí. Práce je přínosem díky aktuálnímu pohledu na stav sociálních sítí a díky spojení kategorizace a kritérií výběru je možné určit aktuální trendy.
Využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínos pro interní komunikaci
Svobodová, Aneta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
V současnosti, kdy jsou sociální sítě určitým fenoménem doby, patří vnitropodnikové sítě stále k méně známým nástrojům pro zvýšení efektivity komunikace uvnitř firmy. Tato práce se zabývá možnostmi využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínosem pro interní komunikaci. V první části jsou popsány sociální sítě obecně, poté se práce zaměřuje na vnitropodnikové sítě, konkrétně na interní síť Yammer. Popisuje jeho základní funkce a rozebírá jeho přínos pro firmy. Praktická část se zabývá způsobem jeho využití v prostředí firem a na základě dotazníkového šetření je analyzována míra jeho rozšíření a postoj uživatelů k jeho využití v konkrétním firemním prostředí. V závěru práce nabídnu možnost jeho využití v rámci VŠE. Cílem mé bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou vnitropodnikové sítě Yammer, s jeho výhodami či nedostatky a tím mu nabídnout jednu z možností řešení při výběru vhodného nástroje pro efektivní interní komunikaci.
Use of enterprise social networks in company
Smitková, Kristína ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití firemních sociálních sítí ve společnosti a dopady jejich zavedení na procesy a zaměstnanců. V úvodní části je definován pojem sociální síť a možnosti jejího využití. Dále je přiblížen pojem firemní sociální sítě, popis jejich charakteristik. První kapitola poskytuje rovněž seznam nástrojů a funkcí sítí od různých prodejců. Podrobnější jsou popsány výhody a nevýhody pracovní sociální sítě Yammer, která patří mezi nejrozšířenější z nich a byla využita i v obchodním případě klienta společnosti Manica, kterým se zabývá praktická část práce. Přínosem práce je vytvořen přehled firemních sociálních sítí na trhu, tak i sumarizace dopadů, výhod a nevýhod, které zavedení firemní sociální sítě do společnosti přináší. Zobecněním nabytých poznatků lze dospět k variantám praktického uplatnění firemní sociální sítě v prostředí jakékoli organizace.
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
Potential of Enterprise Social Network to support Green ICT
Michalovčik, Jozef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práca popisuje sociálne siete ako nový nástroj, ktorý ovplyvnil spôsob, akým ľudia využí-vajú internet a navzájom komunikujú. Túto pomerne novú technológiu a trend vykresľuje po technologickej stránke, ktorá je v súlade s Green ICT. Detailne popisuje prínosy virtua-lizácie, cloud computingu či webu 2.0, ktoré túto inováciu umožnili. Na druhej strane vy-kresľuje sociálne siete zo sociologického hľadiska ako prirodzený vývoj, ktorý nevyžaduje razantnú zmenu správania sa používateľov. Ide len o ďalší krok vo vývoji nástrojov komu-nikácie a výmeny informácií. Vyčleňuje podnikové sociálne siete a ich potenciálne uplat-nenie v rámci podniku, a to na podporu jeho chodu, podporu komunikácie, zdieľania dokumentov a informácií či podporu riadenia a manažérskeho rozhodovania. Analyzuje a vzájomne porovnáva súčasne dostupné podnikové sociálne siete čím vytvára viackriteriálnu maticu, ktorá firmám poskytuje návod a pomôcku pri výbere konkrétneho nástroja podľa ich preferencií. Zároveň na základe vzorových aktivít a situácií z projektového manažmentu porovnáva komunikáciu pomocou podnikovej sociálnej siete s komunikáciou cez email. Na týchto príkladoch demonštruje mieru pridanej hodnoty použí-vania podnikových sociálnych sietí znalostnými pracovníkmi, v podobe efektívnejšieho fungovania a zvýšenia zamestnaneckej spokojnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.