Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení finanční výkonnosti podniku pomocí analýzy časových řad
Sedmera, Tomáš ; Zeman, David (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na ohodnocení výkonnosti firmy pomocí časových řad na základě podkladů z účetnictví firmy Wera Werk, s. r. o. V jedné z části se věnuje dvěma teoretickým aspektům, ke kterým na jedné straně patří ukazatele finanční analýza a na druhé časové řady. Následně jsou tyto poznatky využity při analýze účetních dat organizace (Rozvahy a Výkaz zisku a ztrát). Praktická část se zabývá výpočtem jednotlivých vybraných ukazatelů finanční analýzy za sledovaná období. Tím, že jsou data vybrána za několik po sobě jdoucích období vytváří časové řady, které jsou vyrovnány pomocí regresní analýzy. To vše je spojeno s předpověděním trendu. Po provedení těchto krků a zhodnocení zpracovaných dat dochází k rozboru vzniklých problémů. Završením celé práce je nalezení východiska z nepříznivé situace nebo zlepšení dosavadního stavu. V této sekci jsou nastíněny i podmínky nutné pro realizaci daného plánu s předběžným stanovením nákladů, které by vznikly při realizaci.
Využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci - 2018
Český statistický úřad
Podrobné roční údaje o přístupu domácností a jednotlivců k vybraným informačním a komunikačním technologiím. Údaje prezentované v publikaci se týkají použití počítače a internetu jednotlivci, činností vykonávaných jednotlivci na internetu, nakupování přes internet, kontaktu s veřejnou správou, využívání informačních technologií v práci a využívání bezpečnostních identifikačních metod. Kromě údajů za ČR za rok 2018 jsou hlavní ukazatele k dispozici i v časových řadách. V mezinárodním srovnání se nejnovější údaje vztahují k roku 2017. Součástí publikace jsou také kratší analytické úseky.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Využití internetového prodeje v maloobchodě: Výsledky jednorázového šetření za rok 2013
Český statistický úřad
Nakupování přes internet je dnes již docela obvyklým způsobem pořízení potřebného zboží a v současné informační době nabývá stále větší obliby. Podle statistiky informačních a komunikačních technologií počet domácností vybavených počítačem stále stoupá. S rozvojem komunikačních technologií však již počítač není jediným přístupovým bodem na internet. Stále populárnější se stávají tablety a chytré telefony, s jejichž pomocí se lze nejen pohybovat na internetu, ale i nakupovat a platit zboží bez přímého kontaktu s obchodníkem.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Posouzení finanční výkonnosti podniku pomocí analýzy časových řad
Sedmera, Tomáš ; Zeman, David (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na ohodnocení výkonnosti firmy pomocí časových řad na základě podkladů z účetnictví firmy Wera Werk, s. r. o. V jedné z části se věnuje dvěma teoretickým aspektům, ke kterým na jedné straně patří ukazatele finanční analýza a na druhé časové řady. Následně jsou tyto poznatky využity při analýze účetních dat organizace (Rozvahy a Výkaz zisku a ztrát). Praktická část se zabývá výpočtem jednotlivých vybraných ukazatelů finanční analýzy za sledovaná období. Tím, že jsou data vybrána za několik po sobě jdoucích období vytváří časové řady, které jsou vyrovnány pomocí regresní analýzy. To vše je spojeno s předpověděním trendu. Po provedení těchto krků a zhodnocení zpracovaných dat dochází k rozboru vzniklých problémů. Završením celé práce je nalezení východiska z nepříznivé situace nebo zlepšení dosavadního stavu. V této sekci jsou nastíněny i podmínky nutné pro realizaci daného plánu s předběžným stanovením nákladů, které by vznikly při realizaci.
Využití internetu v maloobchodě: 2011
Český statistický úřad
Shrnutí výsledků jednorázového šetření ve vybraných podnicích o formách maloobchodního prodeje a o struktuře tržeb za zboží prodávané prostřednictvím internetu. Využití informačních technologií v maloobchodě.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Působení rozhlasové reklamy obchodu Dobrý koš firmy Allegria
Hubková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je na základě vlastního terénního šetření stanovit, jaký vliv má na obyvatele Plzeňského kraje rozhlasová reklama internetového obchodu Dobrý koš. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje výhody a nevýhody rozhlasu jako reklamního média a zmiňuje jeho stále rostoucí význam v mediamixu zadavatelů reklamních kampaní. Praktická část obsahuje vlastní výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Získaná data jsou podrobena analýze, z jejíchž výsledků v závěru vyplývají návrhy a doporučení na zlepšení.
Vývoj elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin
Nováková, Marcela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin. Na začátku popisuje vývoj informačních technologií od počátku šíření výpočetní techniky až po jejich dnešní využití. Dále se specializuje na elektronický obchod. Definuje ho, ukazuje jeho členění a popisuje výhody i nevýhody nákupů po internetu. Následně naznačuje jeho právní zakotvení a zmiňuje práva spotřebitele při elektronických nákupech. Jsou jmenovány organizace zabývající se pomocí spotřebitelům. Zbytek práce se pak věnuje prodeji potravin na internetu. Je zmapována jeho historie a obchody, které se prosadily v zahraničních státech. České obchody jsou vzájemně porovnávány s kamennou prodejnou.
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.
Platební karty na internetu
Mládek, Jiří ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tato práce se zabývá platebními kartami na internetu a vším s touto technologií spojeným. To je historický vývoj, druhy plateb a použití, elektronické peněženky a bezpečnost. Cílem práce je analyzování používání platebních karet v síti internet a dále analýza jejich užití při nákupu v e-shopech v ČR. V dnešní moderní době je trend vše usnadňovat, zjednodušovat a urychlovat. Totéž platí i o technologii placení na internetu. S tím jsou spojeny i bezpečnostní rizika, která nebudou opomenuta, a tato problematika bude v práci zmíněna. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení sesbíraných dat, která se týkají nákupu a používání platebních karet na internetu mezi českou veřejností. Práce je strukturovaná do 5 kapitol. První se věnuje historii a vývoji platebních karet, druhá kapitola pojednává o druzích karet a jejich použití, třetí kapitola je věnována bezpečnosti, čtvrtá elektronickým peněženkám a pátá vyhodnocení dat z dotazníku.
Online shopping behaviour of mothers
Karaffa, Matúš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je objevit v nákupním chování matek na internetu společné vzorce chování a na základě těchto vzorců vytvořit soubor doporučení pro internetové obchodníky, kterých cílová skupina zákazníků jsou matky. Výzkum bude probíhat metodou anonymního pozorování návštevníků internetového obchodu s dětskou výživou a plenami www.feedo.cz, kterého je autor diplomové práce majitelem. Před samotným započetím výzkumu budou staveny hypotézy, které budou v průběhu výzkumu dokazované. Na základé těchto hypotéz budou vhodně nastavené vybrané sfotwarové nástroje, které umožní sběr potřebných dat o chování uživatelů. Cíl diplomové práce bude dosažen analýzou nasbíraných údajů a potvrzením či vyvrátením stanovených hypotéz. Na základě výsledků analýz budou stanoveny konkrétní doporučení pro internetové obchodníky. Vlastný přínos práce bude spočívat ve stanovení zkoumaných hypotéz na základě skutečných prelbémů, ve sběru reálnych údajů o chování návštevníků fungujícího internetového obchodu zaměřeného na matky, ve správnem nastavení softwarových nástrojů, vyhodnocení naměřených výsledku a formulování doporučení pro obchodníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.