Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv příčného ztužení oblouků dvoukolejného železničního mostu při dynamické odezvě
Bureš, Vojtěch ; Vlk, Zbyněk (oponent) ; Martinásek, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je statická a dynamická analýza oblouků ocelového železničního mostu a zkoumaní vlivu jejich ztužení. Byl vytvořen deskostěnový model v programu Ansys, ten následně zatížen a staticky posouzen dle teorie druhého řádu s vloženými imperfekcemi. Dynamická analýza se věnovala vlivu ztužení na dlouhodobou životnost konstrukce. Výsledky na modelech s obloukovými ztužidly a bez ztužidel byly porovnány.
Průmyslová hala
Forman, Radek ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Skladová a výrobní dvoulodní hala s nosnou ocelovou konstrukcí a tepelně izolačním pláštěm, o rozpětí 36 m a délce 72 m. Součástí haly jsou dva mostové jeřáby o nosnosti 32t a 40t. Hlavní nosná konstrukce je řešena jako rámová s plnostěnými vazníky a sloupy. Sloupy jsou řešeny kloubově, umístěny modulově po 6m. Hala je řešena pro I. sněhovou oblast.
Návrh deskového mostu o jednom poli
Sobková, Sára ; Tomečka, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je rekonstrukce železničního mostu na trase Český Tě-šín - Ostrava-Svinov v km 6,482. Objekt se nachází v extravilánu, převádí dvě kolejové trasy a překonává účelovou komunikaci. Je navržena železobetonová desková konstrukce o jednom poli uložená na kolejnici. Délka přemostění je 6 m. Účinky zatížení jsou spočítány pomocí programu AxisVM, statické výpočty jsou provedeny v programu Mathcad. Je navržena ohybová a smyková výztuž. Je ověřen mezní stav použitelnosti. Dále je spočítána únava betonářské výztuže a betonu. Je navrhnuta výztuž opěry pro omezení vzniku trhlin nad pracovní spárou vlivem smršťování. Je ověřen dynamický součinitel.
Návrh deskového mostu o jednom poli
Sobková, Sára ; Tomečka, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je rekonstrukce železničního mostu na trase Český Tě-šín - Ostrava-Svinov v km 6,482. Objekt se nachází v extravilánu, převádí dvě kolejové trasy a překonává účelovou komunikaci. Je navržena železobetonová desková konstrukce o jednom poli uložená na kolejnici. Délka přemostění je 6 m. Účinky zatížení jsou spočítány pomocí programu AxisVM, statické výpočty jsou provedeny v programu Mathcad. Je navržena ohybová a smyková výztuž. Je ověřen mezní stav použitelnosti. Dále je spočítána únava betonářské výztuže a betonu. Je navrhnuta výztuž opěry pro omezení vzniku trhlin nad pracovní spárou vlivem smršťování. Je ověřen dynamický součinitel.
Experimental study of horizontal forces of pedestrian dynamics
Urushadze, Shota ; Pirner, Miroš
At present similar detailed examination of pedestrian dynamics has been brought about chiefly by the requirements of determining the loads on footbridges. In their case – contrary to bridges – the magnitude of dynamic response is more important than that of static response, as it determines also the serviceability of the footbridge with reference to pedestrian comfort. The forces frequencies of step or strides for different walking velocities is the most important for the further analysis and analysis of the mechanisms.s.
Průmyslová hala
Forman, Radek ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Skladová a výrobní dvoulodní hala s nosnou ocelovou konstrukcí a tepelně izolačním pláštěm, o rozpětí 36 m a délce 72 m. Součástí haly jsou dva mostové jeřáby o nosnosti 32t a 40t. Hlavní nosná konstrukce je řešena jako rámová s plnostěnými vazníky a sloupy. Sloupy jsou řešeny kloubově, umístěny modulově po 6m. Hala je řešena pro I. sněhovou oblast.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.