Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje ROSSMANN, spol. s r. o.
Gorbushina, Lidiia ; Škerlíková, Tatiana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jan (oponent)
Táto bakalářská práce je zaměřená na zjištění finančního zdraví společnosti ROSSMANN, s r. o. v letech 2010 až 2015. Jejím cílem je provést finanční analýzu podniku, ocenit její finanční situaci a sestavit prognózu budoucího vývoje. Po krátkém představení společnosti popisuji historii a specifika hospodaření sledovaného podniku a jeho hlavních konkurentů na českém trhu drogerií: dm drogerie markt, spol. s r. o. a TETA drogerie a lékárny ČR, spol. s r. o. Pomocí finanční analýzy zjišťuji, že finanční zdraví podniku je ohroženo nevýznamně, doporučila bych zlepšit ukazatelé likvidity a zadluženosti, které mají velký vliv na finanční situaci. Na základě provedené analýzy je také vytvořen krátkodobý plán na rok 2016, kde odhaduji zisk ve výši 23 178 tis. korun.
Magazín active beauty jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Orgoníková, Daniela ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zákaznickým časopisem active beauty společnosti dm drogerie markt na českém trhu a jeho efektivitou v rámci komunikačních aktivit podniku. Na základě teoretických východisek představuje roli zákaznického časopisu za využití příkladů z historie a současnosti. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda je zákaznický magazín active beauty efektivním nástrojem marketingové komunikace společnosti. To je zkoumáno prostřednictvím deskriptivní analýzy vybraného titulu, komparace s konkurencí na českém trhu a vlastním dotazníkovým šetřením. Z těchto poznatků jsou dále formulována doporučení pro budoucí rozvoj magazínu active beauty.
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Vachková, Rita ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou ryze teoretické, jedna kapitola je věnována popisu vybraného řetězce -- dm drogerie markt, a dále se přechází k výzkumu, nejprve jsou analyzována data sekundární a poté primární. Zastřešujícím cílem této práce je zjištění, zda jsou k této drogerii zákazníci loajální a proč. Avšak to s sebou nese několik podcílů - proč zákazníci chodí právě do této drogerie, zda chodí i jinam a proč, vliv věrnostního programu na jejich rozhodování, a především konkrétní informace o spokojenosti zákazníků s touto drogerií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.