|
Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje ROSSMANN, spol. s r. o.
Gorbushina, Lidiia ; Škerlíková, Tatiana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jan (oponent)
Táto bakalářská práce je zaměřená na zjištění finančního zdraví společnosti ROSSMANN, s r. o. v letech 2010 až 2015. Jejím cílem je provést finanční analýzu podniku, ocenit její finanční situaci a sestavit prognózu budoucího vývoje. Po krátkém představení společnosti popisuji historii a specifika hospodaření sledovaného podniku a jeho hlavních konkurentů na českém trhu drogerií: dm drogerie markt, spol. s r. o. a TETA drogerie a lékárny ČR, spol. s r. o. Pomocí finanční analýzy zjišťuji, že finanční zdraví podniku je ohroženo nevýznamně, doporučila bych zlepšit ukazatelé likvidity a zadluženosti, které mají velký vliv na finanční situaci. Na základě provedené analýzy je také vytvořen krátkodobý plán na rok 2016, kde odhaduji zisk ve výši 23 178 tis. korun.
|
|
Magazín active beauty jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Orgoníková, Daniela ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zákaznickým časopisem active beauty společnosti dm drogerie markt na českém trhu a jeho efektivitou v rámci komunikačních aktivit podniku. Na základě teoretických východisek představuje roli zákaznického časopisu za využití příkladů z historie a současnosti. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda je zákaznický magazín active beauty efektivním nástrojem marketingové komunikace společnosti. To je zkoumáno prostřednictvím deskriptivní analýzy vybraného titulu, komparace s konkurencí na českém trhu a vlastním dotazníkovým šetřením. Z těchto poznatků jsou dále formulována doporučení pro budoucí rozvoj magazínu active beauty.
|
|
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Vachková, Rita ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou ryze teoretické, jedna kapitola je věnována popisu vybraného řetězce -- dm drogerie markt, a dále se přechází k výzkumu, nejprve jsou analyzována data sekundární a poté primární. Zastřešujícím cílem této práce je zjištění, zda jsou k této drogerii zákazníci loajální a proč. Avšak to s sebou nese několik podcílů - proč zákazníci chodí právě do této drogerie, zda chodí i jinam a proč, vliv věrnostního programu na jejich rozhodování, a především konkrétní informace o spokojenosti zákazníků s touto drogerií.
|