Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Marketingová komunikace hotelu SwissHouse
CANDROVÁ, Noemi
Cílem této diplomové práce bylo na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace navrhnout řešení pro zlepšení této komunikace. Autorka diplomové práce charakterizuje hotel SwissHouse, poté analyzuje užívané nástroje marketingové komunikace a na základě zjištění navrhuje řešení pro zlepšení marketingové komunikace hotelu SwissHouse.
Využití moderních informačních technologií v marketingu
ŽLŮVA, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá využitím moderních informačních technologií v marketingu s následným navržení možné syntézy řešení pro malou lokální firmu prodávající keramické obklady a dlažby, která působí v Jihočeské kraji. Na základě získaných informacích byly provedeny jednotlivé analýzy vnitřního, vnějšího prostředí, finanční analýza, marketingových přístupů a posléze navrhnuta nová strategie propagace, která využívá jako komunikační nástroje informační technologie.
Neetičnost v získávání informací o spotřebitelích
Fischerová, Kristýna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trepešová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vymezením neetických postupů využívaných v marketingu. Přímý marketing založený na vlastnictví a tvorbě databází obsahujících informace o spotřebitelích je jednou z oblastí, která vyvolává úvahy nad etickými normami. Práce pojednává o tvorbě databází, jejich datových zdrojích a postupech, mj. telemarketingu. Nevyžádaná obchodní sdělení a spam jako fenomén moderní společnosti patří také mezi neetické jednání. V textu je i vymezení proti autorizovaným reklamním sdělením a vysvětlení pojmů režim opt-in a opt-out. Práce přináší základní přehled o právní regulaci v této oblasti. I předávání osobních údajů mezi společnostmi je často využívaným postupem, který těží z nepozornosti nebo neinformovanosti spotřebitelů.
Analýza efektivnosti přímé pošty při prodeji a aktivaci kreditních karet v České spořitelně, a.s.
Zitková, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Zdena (oponent)
Práce je zaměřena na akce přímého oslovení formou dopisu v České spořitelně, a.s. Cílem této práce je zjištění, zda a které z těchto kampaní zasílání dopisů byly efektivní. Je zde porovnáno 12 druhů dopisů z roku 2007 v oblasti prodeje a aktivace kreditních karet a sledován počet prodaných kreditních karet díky dané kampani a z toho počet aktivních karet po 2 měsících od kampaně. Na závěr jsou shrnuty prvky úspěšného dopisu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.