Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza zahraničních zastoupení CzechTourism a jejich přínos pro cestovní ruch České republiky
Gaierová, Petra ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení činnosti zahraničních zastoupení agentury CzechTourism v propagaci České republiky jako ideální destinace cestovního ruchu na zahraničních trzích. Práce se zabývá vymezením destinace cestovního ruchu, jejím řízení z pozice národní turistické organizace a dále marketingovými aktivitami zahraničních zastoupení CzechTourism především z pohledu využití komunikačních nástrojů při propagaci. Zároveň je zkoumán příjezdový cestovní ruch a jeho vliv na ekonomiku státu.
Analýza destinačního managementu na Ostravsku
Janečková, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Hromková, Jana (oponent)
Diplomová práce Analýza destinačního managementu na Ostravsku pojednává o vztahu turistické oblasti Ostravsko k cestovnímu ruchu. Dříve cestovním ruchem nedotknutá oblast zažívá v posledních letech rozvoj tohoto odvětví, a tak bylo nutné přistoupit k efektivnímu řízení této turistické destinace. Marketingové řízení destinace zde není vykonáváno pouze jedním subjektem, ale struktura řízení je poněkud komplikovaná. Mezi nejvýznamnější představitele destinačního managementu Ostravska patří bezesporu Statutární město Ostrava a Moravskoslezský kraj. Práce analyzuje jejich plánované i realizované projektové počiny. Závěr práce je věnován návrhu nového destinačního produktu, Ostravské turistické karty.
Analýza cestovního ruchu v Olomouci
Štrausová, Martina ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu ve městě Olomouc. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci cestovního ruchu, zhodnotit aktuální nabídku v Olomouci a také posoudit možnosti dalšího rozvoje tohoto odvětví. První kapitola je zaměřena zejména na definice pojmů z oblasti destinačního marketingu a managementu a organizace, které se touto problematikou zabývají. Praktická část obsahuje stručnou charakteristiku města Olomouc, jeho atraktivit a infrastruktury, popisuje návštěvnost ubytovacích zařízení a některých památek a poskytuje přehled nabízených produktů cestovního ruchu. Na závěr jsou všechny dílčí analýzy shrnuty do celkové SWOT analýzy a rozebrány předpoklady dalšího rozvoje města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.