Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
Analýza společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod, a.s. pomocí časových řad
Elbl, Luděk ; Marková, Světlana (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Smyslem této diplomové práce je finanční analýza vybrané společnosti s využitím základních metod a nástrojů finanční analýzy v průběhu tří let. Teoretická část se zabývá stručným seznámením s pojmem finanční analýza, jejím účelem a cílem při řízení podniku. Dále jsou v této části popsány zdroje informací pro finanční analýzu jako je rozvaha, výkaz zisku a ztrát a jejich vzájemné vztahy. Nakonec jsou zde charakterizovány metody finanční analýzy. V praktické části se tato práce zabývá nejprve charakteristikou vybrané společnosti a poté vlastní finanční analýzou provedenou pomocí jednotlivých metod. Kromě vlastního zhodnocení finanční situace firmy jsou použity některé ukazatele i pro srovnání postavení firmy na trhu. Závěr diplomové práce shrnuje poznatky získané aplikováním jednotlivých metod. Ukazuje na oblasti, ve kterých je firma silná a slabá a vývoj analyzované společnosti během sledovaných tří let a posoudit možnosti změn této společnosti ke zlepšení vy vývoji společnosti vzhledem k financování, využití finančních zdrojů, porovnání vývoje skladových zásob.
Marketingová strategie řízení vesnické školy v konkurečním prostředí škol městských
Šulcová, Karin ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Závěrečná práce si klade za cíl zhodnotit marketingové strategie řízení vesnických škol v konkurenčním prostředí škol městských a obohatit je zkušenostmi řídících pracovníků, mými vlastními, stejně jako poznatky z odborné literatury, závěrečných prací SVPP a dostupnými výzkumy takovým způsobem, aby klasická vesnická škola byla schopna v tomto náročném konkurenčním boji obstát. Přínosem této práce je využití jejích závěrů jak řediteli vesnických škol, tak i jejich zřizovateli.
Marketingová strategie řízení vesnické školy v konkurečním prostředí škol městských
Šulcová, Karin ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Závěrečná práce si klade za cíl zhodnotit marketingové strategie řízení vesnických škol v konkurenčním prostředí škol městských a obohatit je zkušenostmi řídících pracovníků, mými vlastními, stejně jako poznatky z odborné literatury, závěrečných prací SVPP a dostupnými výzkumy takovým způsobem, aby klasická vesnická škola byla schopna v tomto náročném konkurenčním boji obstát. Přínosem této práce je využití jejích závěrů jak řediteli vesnických škol, tak i jejich zřizovateli.
Analýza společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod, a.s. pomocí časových řad
Elbl, Luděk ; Marková, Světlana (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Smyslem této diplomové práce je finanční analýza vybrané společnosti s využitím základních metod a nástrojů finanční analýzy v průběhu tří let. Teoretická část se zabývá stručným seznámením s pojmem finanční analýza, jejím účelem a cílem při řízení podniku. Dále jsou v této části popsány zdroje informací pro finanční analýzu jako je rozvaha, výkaz zisku a ztrát a jejich vzájemné vztahy. Nakonec jsou zde charakterizovány metody finanční analýzy. V praktické části se tato práce zabývá nejprve charakteristikou vybrané společnosti a poté vlastní finanční analýzou provedenou pomocí jednotlivých metod. Kromě vlastního zhodnocení finanční situace firmy jsou použity některé ukazatele i pro srovnání postavení firmy na trhu. Závěr diplomové práce shrnuje poznatky získané aplikováním jednotlivých metod. Ukazuje na oblasti, ve kterých je firma silná a slabá a vývoj analyzované společnosti během sledovaných tří let a posoudit možnosti změn této společnosti ke zlepšení vy vývoji společnosti vzhledem k financování, využití finančních zdrojů, porovnání vývoje skladových zásob.
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
Marketingová strategie obchodu SLUSNY
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jozíf, Richard (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie obchodu Slusny.net. Autor, který se aktivně podílí na chodu společnosti, vychází ze situační analýzy makroprostředí i mikroprostředí podniku za použití v praxi používaných marketingových analýz. Z těchto dat obohacených o dotazníkové šetření marketingového výzkumu rozhoduje autor o vhodné marketingové strategii obchodu. Cílem práce je sestavit marketingovou strategii, logicky vycházející ze získaných dat, která je založena na konkurenční výhodě obchodu a vede ke zvolenému cíli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.