Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.08 vteřin. 
Communicatin Mix in a Polygraphic Company
Cemperová, Nikol ; Gaža, Marián (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor´s thesis deals with the analysis of current situation in using the communication implements in Grafobal, a.s. Skalica. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the definitions of marketing communication, marketing, communication, communicative strategies, communication mix implements. In Analysis of current state we deal with the comparison of theory knowledge and the current state in Grafobal, a.s. Skalica. The analytical part embraces the running analysis of Kazakh market. The design part includes the suggestion of a participation at KazUpack exhibition and „Customer Card“ proposal which can help the firm in improving their internal communication.
Návrh komunikační strategie společnosti
Hasanbayova, Sabina ; Koleňák,, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategii v rámci jednotlivého podniku. Specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladě vybrané firmy a taky navrhuje efektivní metody potřebné k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
Jazykové prostředky francouzského politického diskurzu.
Daňková, Julie ; Loucká, Hana (vedoucí práce) ; Slabochová, Dana (oponent)
Cílem této práce je přispět k poznání jazykových prostředků typických pro francouzský politický diskurz na základě analýzy vybraných politických projevů bývalého francouzského prezidenta Nicolase Sarkozyho. Práce se snaží postihnout, jak změna konkrétní politické situace dokáže u konkrétního autora ovlivnit komunikativní strategie, diskurzívní postupy a následně výběr jazykových prostředků vzhledem k adresátovi v konkrétní komunikativní situaci a ke komunikativnímu záměru. V první části je práce zaměřena na oblast rétoriky a stylistiky, které přispívají k typologickému vymezení textů spadajících do oblasti francouzského politického diskurzu. Druhá část práce je založena na analýze tří zásadních politických projevů Nicolase Sarkozyho.
Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích Cíl: Hlavním cílem předložené diplomové práce je prostřednictvím výzkumu a primárních získaných dat, navrhnout nová opatření komunikační strategie na následující roky. K získání dat byla použita analýza současné komunikační strategie, která souvisí s informovaností populace Strakonic o fitness centru F2 ve Strakonicích. Metody: V předložené diplomové práci byly použity metody spadající do kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Z kvalitativního výzkumu se jedná o interview, strukturovaný rozhovor podle návodu, s vedoucím fitness centra, a také o zúčastněné pozorování ve fitness centru F2. Z kvantitativního výzkumu byla využita především metoda osobního dotazování jednotlivých respondentů. Celkový počet dotazovaných respondentů činí 211. Výsledky: Výsledkem diplomové práce jsou návrhy a nová opatření na komunikační strategii fitness centra F2 ve Strakonicích. Opatření, která obsahují určité novinky v oblasti novodobé komunikace, kterými fitness centrum F2 nedisponovalo v době psaní této práce. Jedná se především o digital marketing, který zasahuje sociální sítě se zaměřením na PPC a CPM reklamy a jejich vzájemné interní propojení mezi jednotlivými účty. Nová opatření zahrnují také využití tradičních komunikačních nástrojů, mezi které...
Jazykové prostředky francouzského politického diskurzu.
Daňková, Julie ; Loucká, Hana (vedoucí práce) ; Slabochová, Dana (oponent)
Cílem této práce je přispět k poznání jazykových prostředků typických pro francouzský politický diskurz na základě analýzy vybraných politických projevů bývalého francouzského prezidenta Nicolase Sarkozyho. Práce se snaží postihnout, jak změna konkrétní politické situace dokáže u konkrétního autora ovlivnit komunikativní strategie, diskurzívní postupy a následně výběr jazykových prostředků vzhledem k adresátovi v konkrétní komunikativní situaci a ke komunikativnímu záměru. V první části je práce zaměřena na oblast rétoriky a stylistiky, které přispívají k typologickému vymezení textů spadajících do oblasti francouzského politického diskurzu. Druhá část práce je založena na analýze tří zásadních politických projevů Nicolase Sarkozyho.
Komunikační strategie města Třebíče
Mrázková, Eliška ; Vochozková, Jacqueline (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je zdůraznit význam komunikace a využívání komunikačních nástrojů na úrovni obcí a měst. Teoretická část přibližuje principy komunikace a městského marketingu ve vztahu k veřejnému sektoru. Praktická část práce je věnována zhodnocení komunikační strategie města Třebíče směřující k vybraným cílovým skupinám. Důvodem výběru města Třebíče pro analýzu komunikačních aktivit je široká škála komunikačních nástrojů, které město využívá. V závěru práce jsou navrženy možnosti budoucího využití komunikačních nástrojů ve vybraném městě.
Návrh komunikační strategie společnosti
Hasanbayova, Sabina ; Koleňák,, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategii v rámci jednotlivého podniku. Specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladě vybrané firmy a taky navrhuje efektivní metody potřebné k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
Communicatin Mix in a Polygraphic Company
Cemperová, Nikol ; Gaža, Marián (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor´s thesis deals with the analysis of current situation in using the communication implements in Grafobal, a.s. Skalica. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the definitions of marketing communication, marketing, communication, communicative strategies, communication mix implements. In Analysis of current state we deal with the comparison of theory knowledge and the current state in Grafobal, a.s. Skalica. The analytical part embraces the running analysis of Kazakh market. The design part includes the suggestion of a participation at KazUpack exhibition and „Customer Card“ proposal which can help the firm in improving their internal communication.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.