Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The influence of children on buying decision making of parents
Spišiaková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Fridelová, Vendula (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem dětí na rozhodování o nákupech jejich rodičů. Úvodní kapitola se zaměřuje na osobnost člověka v souvislosti se spotřebním chováním dospělých. Nákupní a spotřební chování dospělých, jako i vlastní nákupní rozhodovací proces včetně jeho fází jsou blíže specifikované ve druhé kapitole. Třetí kapitola popisuje rodinu, její vliv na nákupní rozhodování, blíže specifikuje děti jako spotřebitele s rozdělením podle jednotlivých věkových kategorií a zaměřuje se také na jejich vliv při nákupním rozhodování rodičů. V poslední, praktické části diplomové práce byl realizovaný výzkum za účelem zjištění míry vlivu dětí na nákupní rozhodování jejich rodičů.
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Szelesová, Anita ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Čechurová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů a stanovit fáze kupního rozhodovacího procesu se zaměřením na fyzické osoby na českém a slovenském trhu. V teoretické části se práce zaměřuje na různé pohledy na kupní rozhodovací proces a přiblížení faktorů, které ovlivňují průběh rozhodování. V praktické části je největší pozornost věnována výzkumu kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu mobilních telefonů založeném na datech MML - TGI a dotazníkovém šetření. Analýza je provedena na základě tabulek Microsoft Excel a grafů. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu a jeho faktory na trhu mobilních telefonů a návrh marketingových doporučení.
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Kovářová, Veronika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat vliv recenzí na potenciální zákazníky v online prostředí. Definovat druhy recenzí, které by spotřebitele v kupním rozhodovacím procesu ovlivnili pozitivně, a které naopak pro potenciální zákazníky odpovídající hodnotu nemají. Recenze budou porovnány nejen z pohledu strukturovanosti respektive nestrukturovanosti, ale také z obsahové části publikovaného textu: jeho formy, délky, odbornosti a jazykové kvality. K zjištění výše uvedeného bude využita kontaktní metoda kvalitativního výzkumu v podobě osobního interwiev s dobrovolnými respondenty, kteří budou osloveni pomocí sociální sítě. Cílem výzkumu nebude pouze zjistit, jaké recenze mají největší vypovídající hodnotu pro uživatele, ale také definovat, jakou formu vyjádření recenzenti preferují a jak zajistit, aby spotřebitele psali hodnotné a kvalitní recenze.
Spotřební chování domácností
Netrdová, Blanka ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Krejčová, Iva (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na spotřební chování domácností v období od roku 2003 do roku 2013. Teoretická část je rozdělena do dvou částí, spotřeba domácností z pohledu marketingu a z pohledu ekonomie. V marketingové části jsou vysvětleny pojmy spotřebitel, domácnost, spotřební úvěry, spotřební chování, spotřební predispozice a nákupní rozhodovací proces. V části věnované ekonomii jsou vysvětleny pojmy spotřeba, linie rozpočtu, preference, optimum a přebytek spotřebitele. V metodické části práce jsou popsány sekundární zdroje, ze kterých čerpám data v praktické části. Jsou zde vyjmenovány stanovené zkoumané otázky. Praktická část obsahuje informace o průměrných příjmech na osobu za rok, průměrných výdajích na osobu za rok a také o struktuře spotřeby. Sleduji, zda spotřební chování ovlivňují různá kritéria, např. věk osoby v čele domácnosti, velikost obce, ve které domácnost žije, osoba v čele domácnosti nebo vzdělání osoby v čele domácnosti. V závěru je shrnutí zjištěných údajů.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.