Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Olympiáda dětí a mládeže jako motivace ke kariéře sportovců
Svobodová, Petra ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Olympiáda dětí a mládeže jako motivace ke kariéře sportovců Cíle: Cílem práce je zhodnotit faktory motivace sportovců k účasti na ODM a vnímaný image akce. Zařazení účastníků ODM a sportovců bez účasti do výzkumu umožňuje porovnání vnímaného image mezi těmito dvěma skupinami respondentů. Metody: V práci jsou využity metody kvantitativní a kvalitativní. Stěžejní metodou bylo elektronické dotazování účastníků ODM a členů sportovních svazů bez účasti na ODM. Dotazníky byly sestaveny podle vzoru zahraničních výzkumů. Elektronické dotazování bylo následně doplněno hloubkovým rozhovorem s marketingovým odborníkem. Výsledky: Dosažené výsledky ukazují, že ODM v očích účastníků naplňuje své hlavní poselství. Přináší účastníkům nejen sportovní zkušenosti, ale především zábavu, zážitky a nová přátelství. ODM je motivační akcí, která motivuje nejen k rekreačnímu, ale i vrcholovému sportu. Pozitivní je, že mediální tlak v průběhu konání akce není značný, aby účastníkům zkazil pozitivní vztah ke sportu. Image ODM je pozitivně vnímán jak u účastníků, tak i u nezúčastněných sportovců. Zároveň výzkum ukázal, že osobní zkušenost s akcí a prožité emoce mají pozitivní vliv na hodnocení image akce. Můžeme říct, že pokud je image vnímán pozitivně, pak i spokojenost s organizací je hodnocena kladně a záměr v...
Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol
Daňková, Michala ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název práce: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol Cíle práce: Zjistit vliv sportovních osobností na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří studenti pražských středních a vysokých škol, kteří byli vybráni pomocí vhodné příležitosti. Výsledky: Z výsledků výzkumu nebylo jednoznačně prokázáno, že využití sportovních osobností má pozitivní efekt na spotřebitelské preference studentů SŠ a VŠ. Veškerá získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nákupní chování, spotřebitel, zákazník, sportovní celebrita.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.