Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Znalosti první pomoci u studentů FTVS UK a FSV UK
Jelínek, Ondřej ; Majorová, Simona (vedoucí práce) ; Vařeková, Jitka (oponent)
Název: Znalosti první pomoci u studentů FTVS UK a FSV UK Cíl práce: Hlavním cílem práce bylo pomocí anketního šetření zjistit, zdali existuje statisticky významný rozdíl ve znalostech zásad první pomoci u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu UK a Fakulty sociálních věd UK. Vedlejším cílem bylo zjistit, zdali existují statisticky významné rozdíly ve znalostech zásad první pomoci vzhledem k pohlaví, typu studia, absolvování kurzu či školení první pomoci a absolvování předmětu "První pomoc". Metodika: Ke sběru dat bylo využito anketní šetření. Anketa byla vytvořena s pomocí formuláře Google Forms a následně distribuována skrz sociální síť Facebook. Anketu vyplnilo 62 studentů FTVS UK a 67 studentů FSV UK. Po ukončení sběru dat byla data stažena jako soubor Microsoft Excel a následně statisticky zpracována. V programu Microsoft Excel byl pro dílčí soubory vypočten aritmetický průměr a směrodatná odchylka, modus, medián, maximum a minimum. Pro testování rozdílu mezi soubory a testování normality rozložení dat byl použit software RStudio. Pro testování rozdílu mezi dvěma soubory byl použit Mann-Whitneyho U test a pro porovnání více než dvou souborů Kruskal-Wallisův test. Výsledky: Nebyl zjištěn statisticky významný rozdíl vzhledem k příslušnosti k některé z fakult, pohlaví, typu studia, absolvování...
Znalosti první pomoci u u studentů FTVS UK a FSV UK
Jelínek, Ondřej ; Majorová, Simona (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název: Znalosti první pomoci u studentů FTVS UK a FSV UK Cíl práce: Hlavním cílem práce bylo pomocí anketního šetření zjistit a porovnat znalosti zásad první pomoci u studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu UK a Fakulty sociálních věd UK. Vedlejším cílem bylo zjistit, zdali existuje vztah mezi znalostmi zásad první pomoci a pohlavím, respektive ročníkem studia. Metodika: Ke sběru dat bylo využito anketní šetření. Anketa byla vytvořena s pomocí formuláře Google Forms a následně distribuována skrz sociální síť Facebook. Odpovědělo celkem 64 respondentů. Po ukončení sběru dat byla data stažena jako soubor Microsoft Excel a následně kódována a statisticky zpracována. V programu Microsoft Excel byly pro dílčí soubory vypočteny míry centrální tendence (aritmetický průměr, modus a medián) a míry variability (rozptyl, směrodatná odchylka). Dílčí soubory byly porovnávány Mann- Whitneho U testem pomocí online kalkulátoru. Výsledky: S přihlédnutím k velikosti souboru studentů FSV UK byly testovány rozdíly mezi studenty FTVS UK a FSV UK, mezi ženami a muži studujícími FTVS UK a mezi studenty 1. - 3. ročníku a zbylými ročníky FTVS UK. Žádný z rozdílu nebyl shledán jako signifikantní. Klíčová slova: resuscitace, anketní šetření, život ohrožující stavy, zdraví
Archetypal analysis of students' behavior in banking sector
Malíčková, Jana ; Červinka, Michal (vedoucí práce) ; Cingl, Lubomír (oponent)
Archetypální analýza je metoda používaná pro analýzu segmentace trhu, avšak nebyla doposud mnohokrát použitá v ekonomii. Tato metoda se snaží nalézt typická chování - archetypy. Každý jedinec se skládá z jednoho či více archetypů a každý archetyp se skládá z několika jedinců. V práci zkoumáme chování studentů českých vysokých škol v bankovním sektoru, jelikož doposud nebyla žádná zmínka o takovém průzkumu. V modelu se čtyřmi archetypy vznikly archetypy pojmenované Chud'as, Buffett, Elvis a Šípková Růženka.
Archetypal analysis of students' behavior in banking sector
Malíčková, Jana ; Červinka, Michal (vedoucí práce) ; Cingl, Lubomír (oponent)
Archetypální analýza je metoda používaná pro analýzu segmentace trhu, avšak nebyla doposud mnohokrát použitá v ekonomii. Tato metoda se snaží nalézt typická chování - archetypy. Každý jedinec se skládá z jednoho či více archetypů a každý archetyp se skládá z několika jedinců. V práci zkoumáme chování studentů českých vysokých škol v bankovním sektoru, jelikož doposud nebyla žádná zmínka o takovém průzkumu. V modelu se čtyřmi archetypy vznikly archetypy pojmenované Chud'as, Buffett, Elvis a Šípková Růženka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.