Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mojžíšek, Ivan (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci samotné marketingové strategie. Formulace marketingové strategie je vlastně doporučením konkrétnímu horskému ubytovacímu zařízení, jak by se měl do budoucna marketingově orientovat.
Analýza a vyhodnocení stravovacího úseku hotelu
Sychrová, Veronika ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Na žádost manažera hotelu byla vypracována analýza stravovacího úseku a vyhodnocení současného stavu. Z analýzy pak vychází hlavní cíl, kterým je vypracování nového marketingového konceptu. Struktura práce je členěna na teoretickou část týkající se ubytovacích a stravovacích služeb a marketingu. Praktická část je pak zaměřena na charakteristiku hotelu jako celku, kde je kladen velký důraz na analýzu konkurenčních hotelů a okolních samostatných restaurací. Další část se věnuje popisu stravovacímu úseku, po němž následuje hodnocení současného stavu a zpracování nového konceptu. Předpokládaným přínosem je využití v praxi konkrétního hotelu.
Analýza ubytovacího zařízení ve zvoleném regionu - Šumava
ŠUBRTOVÁ, Kateřina
Cílem diplomové práce bylo provézt analýzu nabídky ubytovacích služeb na Horské Kvildě, srovnání kvality a cenové dostupnosti těchto služeb. Dílčím cílem je analyzovat současný stav vybraného ubytovacího zařízení Lovecká chata, nacházející se v obci Horská Kvilda, v turistickém regionu Šumava. Na základě komparační analýzy a vlastního terénního výzkumu navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení situace zařízení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.